Regning fra Telia (Wanna-save)
Fra : Lars Jensen

Dato : 15-05-01 13:41

Siden jeg fik min telefon fra Wanna-save i marts har jeg intet hørt
fra Telia - heller ikke selv om jeg har ringet en del på den. Er der
andre, der ikke har fået regninger - eller har jeg bare været heldig?

vh
Lars

Fra : Dragon

Dato : 15-05-01 14:06

"Lars Jensen" <larsj@image.dk> skrev i en meddelelse
> Siden jeg fik min telefon fra Wanna-save i marts har jeg intet hørt
> fra Telia - heller ikke selv om jeg har ringet en del på den. Er der
> andre, der ikke har fået regninger - eller har jeg bare været heldig?

Det er et kendt problem på Telia fastnet. Jeg fik engang en regning næsten
et halvt år for sent. På det tidspunkt havde jeg endda allerede betalt den,
fordi jeg havde ringet til dem og fået fakturanr og beløb.

Tag en snak med kvindeservice, de er flinke til at hjælpe med den slags.

--
Dragon

Fra : jan steen sørensen

Dato : 15-05-01 18:07

>Tag en snak med kvindeservice, de er flinke til at hjælpe med den slags.

Kvindeservice ??? kun for kvinder?

/jan

Fra : Dragon

Dato : 18-05-01 00:41

"jan steen sørensen" <jss@private.dk> skrev i en meddelelse

> Kvindeservice ??? kun for kvinder?
>
> /jan

"Ung kvinde M/K søges ..."

--
Dragon

Fra : Fischer

Dato : 18-05-01 05:36

> [...]
den,
> fordi jeg havde ringet til dem og fået fakturanr og beløb.

Har prøvet det samme med Telia Internet.
Hvis man synes det er fedt at få sine regninger med mange måneders
forsinkelse, så er det Telia man skal vælge.
Jeg fatter ikke at sådan et stort selskab, ikke har mere styr på deres ting

* Fischer

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-05-01 15:12

Lars Jensen skrev:

>fra Telia - heller ikke selv om jeg har ringet en del på den. Er der
>andre, der ikke har fået regninger - eller har jeg bare været heldig?

Hvis du kalder det heldigt at din gæld hober sig op, så ja, så er
du meget heldig.

Hvis du tror at du kan slippe for at betale så er du ikke heldig,
men noget helt andet.

Hvis din regning er stor, kan det være en fordel for dig selv at
lægge penge til side så du ikke får et chok.

--
Bertel