Border collie kenneler
Fra : HKN

Dato : 08-10-04 22:34

Hvor finder jeg dem? Er de alle listet på klubbens hjemmeside, eller findes
der kenneler som ikke er med i klubben?

Er på udkig efter en hvalp

-Henrik

Fra : Helle Jensen

Dato : 09-10-04 10:39

> Hvor finder jeg dem? Er de alle listet på klubbens hjemmeside, eller
findes
> der kenneler som ikke er med i klubben?

Ja, der findes mange opdrættere, som ikke er med på klubbens hjemmeside, og
det hænger sammen med, at de opdrættere ikke vil skrive under på klubbens
betingelser ang. øjenspejlinger. Dermed ikke sagt, at opdrættere som ikke er
på listen ikke øjenspejler.

Tag og søg på jubiii, så kommer der en del kenneler frem. Eller prøv at se
denne side: http://www.bc.on-web.dk/

Når du vælger kennel, er det vigtigt at være klar over, hvad du vil bruge
din border collie til. Nogle kenneler avler f.eks. udstillingshunde, andre
decideret hyrdehunde og andre igen avler hunde, der egner sig til
lydighed/agility. En border collie er langt fra bare en border collie. Der
er stor forskel på, hvad de er opdrættet til.

Mvh. Helle

www.helleshunde.dk

Fra : Rikke Andersen

Dato : 11-10-04 08:16

"HKN" <divegearfjern@dettewebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor finder jeg dem? Er de alle listet på klubbens hjemmeside, eller
> findes
> der kenneler som ikke er med i klubben?
>
> Er på udkig efter en hvalp
>
> -Henrik

Hvad skal du bruge den til?

Som Helle siger ikke alle BC er lige egnede til alting

Rikke