Aflange hundetegn?
Fra : Steffen

Dato : 02-10-04 12:07

Hej,
Hvor kan vi få lavet nogle nye hundetegn i messing.
Vi synes bedst om denne størrelse: 35 mm x 15 mm med runde hjørner.
mvh Steffen

Fra : Kito

Dato : 03-10-04 07:50

"Steffen" <steffenq4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
> Hvor kan vi få lavet nogle nye hundetegn i messing.
> Vi synes bedst om denne størrelse: 35 mm x 15 mm med runde hjørner.
> mvh Steffen

Hej Steffen jeg ville være glad, hvis man bare kan læse på hundetegnet efter
3 måneder, hvad er står på det.

vh
Poul

Fra : karsten klaaby

Dato : 03-10-04 08:29

klip
> Hej Steffen jeg ville være glad, hvis man bare kan læse på hundetegnet
> efter
> 3 måneder, hvad er står på det.
> klip

???har du prøvet at vaske det............nu har vi haft et rundt messing
hundetegn i 6 år, og vi kan stadigvæk læse hvad der står.
MVH Pia

Fra : Kito

Dato : 03-10-04 17:15

"karsten klaaby" <karsten.klaaby@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> MVH Pia
>
> Jeg købte et fra et firma der har Cristo og teksten er så dårligt graveret
at jeg ikke længere kan se teksten.
Jeg har svært ved at tro det du siger er rigtig for i løbet af max 2 år er
hullet i messing kanten blevet så slidt at skiltet falder af. Det gælder
selvfølgelig ikke hvis dit er hjemmelavet i et mega tyk messing med hullet
boret et godt stykke fra kanten..
Men nu kan du så fortælle mig hvor du har købt dit.

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 03-10-04 08:18

Steffen wrote:
> Hej,
> Hvor kan vi få lavet nogle nye hundetegn i messing.
> Vi synes bedst om denne størrelse: 35 mm x 15 mm med runde hjørner.
> mvh Steffen

Hej

Prøv, at søge på QXL.dk - der er én, der sælger, og graverer hundetegn i
alle mulige former og farver (og det er ikke mig). Jeg har bl.a. købt et
rødt, og det er meget nemt at læse.
Der er også aflange ...kødben tror jeg !!

Mvh

Tina