Hundetræf!
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 16:19

Hej NG!

Jeg har lige været nede og aflevere min tæve til parring.... Gisp hvor var
der tomt i bilen hjem!

Nu går min han lidt rundt og kan ikke helt finde ud af hvor hun er henne.

Og så var det jeg lige tænkte på om der var nogen der har lyst til et træf
her i ugen? Måske i morgen aften?
-Vi kan jo ikke have at han går og keder sig !

Omkring Randers/Hadsten/Århus-området....

Hilsen Camilla og Manfred.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-09-04 16:24

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> writes:

> Jeg har lige været nede og aflevere min tæve til parring.... Gisp hvor var
> der tomt i bilen hjem!
>
> Nu går min han lidt rundt og kan ikke helt finde ud af hvor hun er henne.

Den lille stakkel

> Og så var det jeg lige tænkte på om der var nogen der har lyst til et træf
> her i ugen? Måske i morgen aften?
> -Vi kan jo ikke have at han går og keder sig !
>
> Omkring Randers/Hadsten/Århus-området....

Vi går tur i Mollerup Skov i Skejby hver aften, og Siri plejer altid
at være med på noget sjovt.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 16:38

KLIP

> Den lille stakkel

Ja, jeg får helt ondt af ham! Manfred alene i verden..

> Vi går tur i Mollerup Skov i Skejby hver aften, og Siri plejer altid
> at være med på noget sjovt.

SUPER! Vi vil gerne mødes med jer! Hvad tid er i derude, og hvor? (Jeg skal
jo med bus )

> Mvh Trine

Hilsen, på Manfreds vejne, Camilla!

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 26-09-04 18:15

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> writes:

> SUPER! Vi vil gerne mødes med jer! Hvad tid er i derude, og hvor? (Jeg skal
> jo med bus )

Vi plejer bare at gå en tur rundt i skoven sådan engang sidst på
aftenen, men vi kan da bare aftale noget. Hvilken bus kommer du med?
Jeg har fri klokken 14, så hvornår det lige bliver gør ikke mig så
meget. Så hvis du bare finder ud af hvor og hvornår, så skal vi nok
møde op.

Er der ikke andre der vil med???

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-04 19:42

> Vi plejer bare at gå en tur rundt i skoven sådan engang sidst på
> aftenen, men vi kan da bare aftale noget. Hvilken bus kommer du med?

Jeg kommer med bus nr. 118.

> Jeg har fri klokken 14, så hvornår det lige bliver gør ikke mig så
> meget. Så hvis du bare finder ud af hvor og hvornår, så skal vi nok
> møde op.

Jeg har allerede fri kl 13, men skal desværre ned og sige de kære
byrådsmedlemmer et par ord kl halv fem
Så kan jeg tage 118´eren derindefra kl 17.15.
Jeg kan være der kl 18.00?
Men så må du fortælle mig hvor det præcist er.

> Er der ikke andre der vil med???

`Hvad med Frida og Bønne? Er i stadig derude et sted??

Fra : pops2

Dato : 27-09-04 14:08

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote in message news:<41570d45$0$304$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> Jeg kan være der kl 18.00?
> Men så må du fortælle mig hvor det præcist er.

> `Hvad med Frida og Bønne? Er i stadig derude et sted??

Ja!! Frida sidder her - i Viby J - og ønsker sig snart en tur med alle
legekammeraterne ... men hvilken dag er det? (jeg kan ikke se indslag
så hurtigt da jeg ikke er tilmeldt nyhedsgrupperne, men ser dem på
Google) Kan vi måske gøre det i weekenden? Min chauffør var ikke vild
med at vi skulle 'rejse' sidst ( det endte jo også med at datteren
'kom til' at tage en mindre svømmetur )-: )
Hilsen Pernille

Fra : Slumfret

Dato : 27-09-04 16:44

> `Hvad med Frida og Bønne? Er i stadig derude et sted??

Bønne er stadig herude... men han er flyttet helt til Hammel - og
har pt. ingen bil, men vil altid gerne lege et eller andet sted
hvis det hele kan komme til at passe...

Mvh. Slumfret & Hund

Fra : pops2

Dato : 28-09-04 20:47

Slumfret <slumfret@opacus.dk> wrote in message news:<41583529$0$286$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Bønne er stadig herude... men han er flyttet helt til Hammel - og
> har pt. ingen bil, men vil altid gerne lege et eller andet sted
> hvis det hele kan komme til at passe...
>
> Mvh. Slumfret & Hund

Hej ... jeg har ikke meget velvilje i hjemmet til at tage nogen steder
med hunden i øjeblikket (termin 30-9-04), men da der ikke ser ud til
ske noget i den nærmeste tid har jeg satset på søndag (3-10-04) kl
12,00 i Grøfthøj parken (9'ernes endestation) at mødes med en masse
hunde i nabolaget.
Jeg håber at I vil mødes, hvis I har tid - I kan evt ringe 266 266 43
og høre nærmere anvisninger (p-plads osv) eller skrive privat:
pernillekressel@yahoo.dk
Hilsen Pernille - og Frida

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-09-04 08:08

> skal

Det er ikke fordi vi ikke vil med, men Siri har (igen) fået meget
dårlig mave og ligger bare og sover hele tiden. Så vi må nok hellere
springe over, desværre.

Sådan havde hun det også fredag/lørdag, i går var hun frisk, men i dag
er det galt igen. Så nu tager jeg maden fra hende, sørger for masser
af frisk vand og lader hende hvile i dag og er det ikke bedre i
morgen, så må vi jo en smut til dyrlægen med hende.

Camilla, kan du ikke lige skrive til mig, enten her eller pr. mail, så
jeg ved at du har læst det?

Mvh Trine, der er lidt bekymret for det lille myr.

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-04 13:32

> Camilla, kan du ikke lige skrive til mig, enten her eller pr. mail, så
> jeg ved at du har læst det?

Nej øv altså hvor ærgerligt!

Det er vi ret så kede af at høre

Hilsen Camilla

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-09-04 15:09

pernille_kressel@yahoo.com (pops2) writes:

> [...]
> med at vi skulle 'rejse' sidst ( det endte jo også med at datteren
> 'kom til' at tage en mindre svømmetur )-: )

Ikke at forglemme manden!

Jeg antager da at Siri er helt klar i weekenden, så finder I ud af
noget søndag, så kommer vi sikkert også forbi.

Faktisk har hun det allerede bedre. Hun har ikke fået noget at spise
siden i går aftes og i aften får hun en gang ris, og så håber vi det
er ovre.