dk.edb.internet.udbydere.ris&ros
Fra : Anders Larsen

Dato : 15-05-01 13:04

Er det bare mig eller findes nyhedgruppen dk.edb.internet.udbydere.ris&ros
ikke mere!!??
Jeg kan nemlig ikke rigtig finde den!

MVH Anders Larsen

Fra : Bjørn Skovlund Rydén~

Dato : 15-05-01 15:24

"Anders Larsen" <gubbi_@ofir.dk> wrote in message
> Er det bare mig eller findes nyhedgruppen dk.edb.internet.udbydere.ris&ros
> ikke mere!!??

Jeg ved at det er blevet foreslået denne gruppe skulle lukkes - se evt
diskussionen i dk.admin - hvorvidt den er blevet lukket eller ej ved jeg
ikke.

> Jeg kan nemlig ikke rigtig finde den!

Jeg kan se lidt posts fra den men ikke noget de sidste par dage.

Med venlig hilsen
Bjørn Skovlund Rydén - bjorn@cybercity.dk
Cybercity ADSL-Support - 1meg@cybercity.dk
Telefon 70 10 11 09, Fax 33 33 94 06

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 15-05-01 16:02

On Tue, 15 May 2001 14:03:46 +0200, Anders Larsen wrote in
dk.edb.internet.udbydere <WY8M6.2273$dj2.148246@news2.bredband.com>:

>Er det bare mig eller findes nyhedgruppen dk.edb.internet.udbydere.ris&ros
>ikke mere!!??
>Jeg kan nemlig ikke rigtig finde den!

Det er måske fordi den hedder: news:dk.edb.internet.udbydere.ris+ros

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Anders Larsen

Dato : 15-05-01 22:24

Jahh det er også rigtigt....
bare synd den ikke var tilgængelig på min nyheds server =/
Ellers mange tak..

--
MVH
Anders Larsen