Campingplads, Sydspanien
Fra : Robert

Dato : 01-11-04 20:50

Hej gruppe

I januar/februar kører vi med CV til Sydspanien. Vi har på nettet fundet
Camping Cabopino - Marbella som ser meget lækker ud.

Er der nogen der har erfaringer med denne plads, eller som kan anbefale en
anden campingplads i området mellem Marbella og Gibraltar? Vi har en datter
på 4 år, og der skal derfor også helst være en god legeplads eller andre
aktiviteter for hende.

Mvh
Robert

Fra : Gismo

Dato : 01-11-04 22:44

Robert wrote:
> Hej gruppe
>
> I januar/februar kører vi med CV til Sydspanien. Vi har på nettet
> fundet Camping Cabopino - Marbella som ser meget lækker ud.

Kunne du ikke smække web adressen på.

Gismo.

Fra : Steen Larsen

Dato : 01-11-04 23:00

Det kunne være denne http://www.campingcabopino.com/
--
MVH Steen Larsen
Hyundai Santa Fe

Fra : Harry

Dato : 04-11-04 11:56

"Robert" <no@mail.dk> wrote in message news:<41869353$0$198$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> på 4 år, og der skal derfor også helst være en god legeplads eller andre

Hej Robert,
kig ind på dette link, hvor du finder en masse info om camping i
Spanien. Også om Cabopino. Pladsen og (sand)stranden kan anbefales.
Sidstnævnte er relativ børnevenlig, hvis der ikke er pålandsvind.
Sidse år fortalte man mig, at der skulle bygges overdækket
svømmebassin med børneafdeling.
http://www.hanses-campingsider.dk/lande/spanienland.htm
Du kan maile eller ringe til Cabopino Camping, de taler engelsk i
receptionen.
Du skal ikke regne med legeplads faciliteter af betydning nogen steder
dernede. På Don Cactus Camping var der lidt dyr (aber og fugle i bur)
og lidt lege redskaber, på Cabopino meget sparsomt. Middelhavet på
Costa del Sol er vanskeligt for små børn og der er ikke sandstrand
alle steder. Men jan/febr er ikke just badesæson på de kanter heller.
Jeg har været inde og kigge på en del pladser langs kysten, men der er
faktisk forbavsende få på den årstid, der har åbent. Sørg for at
reservere plads I GOD TID, sørg for at få bekræftet din pris. Dette
selv om der er prisliste. Der gives store rabatter på langtids ophold
- op til 70% ved vinterophold på 5-6 måneder. Både Don Cactus og
Cabopino modtager Camping Cheques.