DCU`s meningstyrani.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-10-04 11:38

I DCU`s BETINGELSER for at ytre sig på DCU`s hjemmeside og i
MEDLEMMERNES fagblad står der ordret citeret:

"FORBEHOLDER SIG RETTEN TIL IKKE AT OFFENTLIGGØRE (det samme som , vi
censurerer) INDLÆG, SOM DRAGER FORKERTE KONKLUSIONER I DCU-POLITISKE
SPØRGSMÅL".

Det er det uduelige Forretningsudvalgs gummieparagraf for at CENSURERE
alt som den uduelige Landsformand ikke er enig i. Med denne paragraf
kan Bestyrelsen CENSURER medlemmerne alt hvad de lyster, og det gør
de. Bestyrelsen har reduceret medlemmerne til umælende får, som får
lov til at debatterer toiletvæske og farven på lokumspapiret og nogle
at medlemmer GØR DET sgu !

Informationschefen og den uduelige Landsformand informerer IKKE
medlemmerne om hvad der er KORREKTE politiske konklusioner i DCU
spørgsmål !HVORDAN FAEN SKAL MEDLEMMERNE SÅ VIDE HVAD DE MÅ YTRE SIG
OM?

Ja de folkevalgte vil ikke engang gå i dialog med de medlemmer som har
valgt dem.

Nuværende Bestyrelse i DCU står for lukkethed, hemmeligholdelse af
referater,regnskaber og beslutninger der tilgodeser dem selv, og FOR
KNÆGTELSE AF YTRINGSFRIHEDEN I CAMPISTERNES EGEN FORENING!

CENSUR AF MEDLEMMERNE ER I HØJSÆDET I DCU.

HVOR ER DET LIGE VI KENDER DEN MODEL FRA?

Hilsen
verner

Fra : Kim Olsen

Dato : 23-10-04 15:12

Du gentager dig selv Bo Børgesen

Da du gentagne gange har pointeret at du netop IKKE er medlem af DCU, så lad
dem da for fanden være i fred.

Eller meld dig ind og stil op til bestyrelsen - og se om du får nogle
stemmer.!!

Du får i hvert fald ikke min.

Kim

Fra : phk

Dato : 23-10-04 17:16

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> lad
> dem da for fanden være i fred.
>
> Eller meld dig ind og stil op til bestyrelsen - og se om du får nogle

Husk des mere tid han bruger i DCU-regi des mindre vil han bruge her

--
Per, Esbjerg

Fra : Tommy Hansen

Dato : 23-10-04 17:37

> Husk des mere tid han bruger i DCU-regi des mindre vil han bruge her

Jeg kan ikke se hans indlæg da han er blokeret hos mig, men alle svarene kan
jeg se. Smid ham i "Bloker afsender" og spild så ikke mere tid på den plade
som kører i samme rille hele tiden.

/Tommy

Fra : Sten Bo

Dato : 24-10-04 08:50

"Tommy Hansen" <kthFJERN@DETTEsport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> svarene kan jeg se. Smid ham i "Bloker afsender" og spild så ikke mere
> tid på den plade som kører i samme rille hele tiden.

Do

Fra : Kim Jensen

Dato : 24-10-04 11:30

Det var da en rigtig god ide Tommy, jeg har nu også selv blokeret. Jeg
troede bare ikke det ville virke i news gruppen. Der blev jeg klogere.
Det var dejligt at slippe for den mavesure person.
v.h Kim

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-10-04 10:37

"Tommy Hansen" <kthFJERN@DETTEsport.dk> wrote in message news:<417a88a5$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
> jeg se. Smid ham i "Bloker afsender" og spild så ikke mere tid på den plade

HAR INTET MED EMNET AT GØRE.

HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM

Fra : LS

Dato : 24-10-04 18:32

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse >

> HAR INTET MED EMNET AT GØRE.
>

> HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM HYLERSPAM
> HYLERSPAM

Det har mig bekendt heller ikke noget med emnet at gøre og sådan kan vi jo
blive ved

ls

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-10-04 10:36

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 23-10-04 20:33

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message news:<417a656e$0$146$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> dem da for fanden være i fred.
>
> Eller meld dig ind og stil op til bestyrelsen - og se om du får nogle

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 24-10-04 11:43

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0410231133.452e8471@posting.google.com>...

> SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Vi kender jo alle Verners måde at debatere på.
Først kommer han med en kritik af DCU, og venter så bare på at der er
nogen der så svarer, med en anden mening som ham, som han så kan
angribe.
Man bliver så både kaldt hyler, idiot, mindre begavet og meget andet,
som ikke har noget med emnet at gøre.

Så hvorfor så ikke bare gøre som han altid opfordrer til, nemlig at
hvis man ikke er enig med ham, så kan man jo bare lade være med at
læse / svare på hans udgydelser.

Så lad ham dog skrive hvad han vil, når der ikke kommer reaktioner på
det, så dør han vel ligeså stille

mvh
Steen

PS: han har dog en vis underholdningsværdi her i de mørke
vintermåneder
)))))

Fra : Verner

Dato : 24-10-04 15:36

On 24 Oct 2004 03:43:23 -0700, steen-h@post8.tele.dk (Steen ?bel?e)
wrote:

>Så lad ham dog skrive hvad han vil, når der ikke kommer reaktioner på
>det, så dør han vel ligeså stille

Problemet er, at der kommer reaktioner !

Der er fortsat nogle der næsten ligger på lur for at fortsætte
ævleriet..

Verner den anden

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-10-04 20:05

Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<iafnn0hfmuunkh7410r52kd4g2fhlhkeke@4ax.com>...

> Problemet er, at der kommer reaktioner !

Ja det er åbenbart nogle interessante indlæg jeg skriver )) Selv
nysgerrigheden vinder over ignoreknappen hahahahahah.

> Der er fortsat nogle der næsten ligger på lur for at fortsætte
> ævleriet..SOM DE SLAP I SIDSTE TRÅD.

> Verner den anden

Verner den Føtste ))

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 24-10-04 17:08

steen-h@post8.tele.dk (Steen ?bel?e) wrote in message news:<9fa17b1d.0410240243.28aa7ed6@posting.google.com>...

> Vi kender jo alle Verners måde at debatere på.
> Først kommer han med en kritik af DCU,

Rigtigt Steen, der er nok at tage fat på )
Læg mærke til at jeg skriver et indlæg om et emnet, og her beskriver
jeg VIRKELIGHEDEN sådan som jeg ser den ) DET kan folk så lide
eller lade være!

og venter så bare på at der er
> nogen der så svarer, med en anden mening som ham, som han så kan
> angribe.

Her tager du fejl Steen, der er INGEN som sagligt kan tilbagevise min
kritik, for man kan ikke tilbagevise virkeligheden )
Om nogen svarer på mine indlæg er jeg fløjtende ligeglad med, det der
betyder noget er at nogen læser indlægget og så hermed taget stilling
til emnet !! og Steen, DET lykkedes jo ganske godt ikke ! Selv
SPAMHYLERNE, som fortæller gud og hver mand at de har stillet på
IGNORE, reagerer HVER gang jeg skriver et nyt indlæg
HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH, de er simpelthen ikke herre over deres egen
nysgerrighed hahahahahahah.
Så Steen mit formål med at skrive indlæggene er at folk læser dem ! og
dermed er jeg med til at holdningspåvirke og det er i DENNE sag en god
ting )

> Man bliver så både kaldt hyler, idiot, mindre begavet og meget andet,
> som ikke har noget med emnet at gøre.

Ikke HELE sandheden Steen KUN hvis man sviner mig til FØRST svarer jeg
i samme ånd og tone. ALLE som skriver ordentligt til mig får et
ordentligt svar. Især hvis de skriver om EMNET i debatten! Kan du se
forskellen Steen?

> Så hvorfor så ikke bare gøre som han altid opfordrer til, nemlig at
> hvis man ikke er enig med ham, så kan man jo bare lade være med at
> læse / svare på hans udgydelser.

Helt enig Steen, men det kræver jo at man har nok mellem ørerne til at
forstå budskabet )) SPAMHYLERNE fatter NUL.

> Så lad ham dog skrive hvad han vil,

Ja det er jo et demokratisk land vi lever i med ytringsfrihed )

når der ikke kommer reaktioner på
> det, så dør han vel ligeså stille

DER tager du fejl Steen )

> mvh
> Steen
>
> PS: han har dog en vis underholdningsværdi her i de mørke
> vintermåneder
> )))))

Tusind tak Steen jeg morer mig også kongeligt over dit indlæg ))

Venlig hilsen
verner

Fra : Ib

Dato : 25-10-04 17:52

Hej Verner og alle i andre

Nu har jeg gennem længere tid - med jævne mellemrum- læst indslag vedr.
DCU.

Det kan virke som bestyrelsen og bladet er en lukket klub forbeholdt "dem
med de korrekte meninger"

Men jeg må også erkende at jeg da har fået et kritisk indlæg i det netop
udkomne nummer af DCU bladet.

Jeg blev noget stødt over et indlæg forrige gang der var meget grov
overfor A.P. Møller. Indlægget var skrevt af et medlem og DCU kvitterede med
et weekend ophold.

Jeg skrev et indlæg som er kritisk overfor DCU vedr. handlemåden omkring
denne artikel.

De har bragt den som skrevet,og det er for mig udtryk for at der ikke er
helt lukket , men at de tillader en kritik.
Så jeg kan ikke synge med på din sang.

Så Verner, jeg kan godt forstå du øffer en del hvis du har haft trælse
oplevelser med DCU.
Men stop nu, inden folk bliver trætte af dig og kun opfatter dig som
kværkulant.
Du har sikkert mange andre oplevelser, positive som negative som du gerne
vil ytre dig om.
Men hvis du vedbliver denne "ørkenløse brokken" risikerer du at dine
indlæg bliver sorteret fra allerrede når folk læser dit navn - og det er vel
ikke hvad du - eller andre har behov/ønsker for.

Med ønske om en hyggelig vinter der vil gå hurtigt så vi kanfå
campingvognen ud igen

Ib Laurberg

Knauz Azur 495

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 26-10-04 00:46

"Ib" <laurberg@familie.tdcadsl.dk> wrote in message news:<417d2f51$0$204$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

Hej Ib.

> [...]
> DCU.
>
> Det kan virke som bestyrelsen og bladet er en lukket klub forbeholdt "dem

Ja og DCUs hjemmeside. Sådan har det været i flere år.Men Ib ikke
engang de med de rigtige meninger får lov til at komme til orde. En
kredsformand,Tage Hvam, fik forunderligt nok lov til (sandsynligvis
ucensureret) at skrive et indlæg i medlemsbladet, hvor han udtrygte
DCUs manglende visioner og manglende demokrati! Han opfordrede til
åben debat om emnerne !! men siden har der været dødstille fra
DCU-kredsformandens side ! Er han måske blevet censureret væk eller
har han fået mundkurv på ? Har resten af bestyrelsen fået mundkurv på?

> Men jeg må også erkende at jeg da har fået et kritisk indlæg i det netop
> udkomne nummer af DCU bladet.

Jeg må erkende at jeg ikke får DCUs medlemsblad, jeg læser det hver
gang jeg kommer på biblioteket, så jeg har desværre ikke læst dit
kritiske indlæg endnu, men jeg har læst indlægget om de økologiske æg
og deres priser. Men Ib, er et kritisk indlæg af DCUs bestyrelse eller
om det manglende demokrati i DCU virkelig gået igennem censuren? Kunne
du ikke bringe dit indlæg her i sin fulde ordlyd?

> Jeg blev noget stødt over et indlæg forrige gang der var meget grov
> overfor A.P. Møller.

Det var da ikke groft overfor A.P.Møller! Læserbrevet oplyste kun hvad
prisforskellen ER på æg i A.P.Møllers butikker ! hvad er problemet
her!

Indlægget var skrevt af et medlem og DCU kvitterede med
et weekend ophold.

Ja her ser redaktøren for en gangs skyld rigtigt og vejleder
medlemmerne om priserne på æg hos A.P.Møller !

> Jeg skrev et indlæg som er kritisk overfor DCU vedr. handlemåden omkring
> denne artikel.

Hvad er kritisabelt ved at bringe en artikel om økologiske æg og deres
priser hos udvalgte forhandlere? Er priserne fordækte og forkerte!
Hvad har det med DCUs bestyrelse og demokratiet i DCU at gøre?
Hvis du havde kritiseret bestyrelsen og det manglende demokrati i DCU
var du garanteret blevet censureret væk Ib.

> De har bragt den som skrevet,og det er for mig udtryk for at der ikke er
> helt lukket , men at de tillader en kritik.
> Så jeg kan ikke synge med på din sang.

Hvad har økologiske æg og deres priser med demokratiet i DCU at gøre?
Hvad har det med kritik af DCUs bestyrelse at gøre? Så syng du bare
med Ib ))

> Så Verner, jeg kan godt forstå du øffer en del hvis du har haft trælse
> oplevelser med DCU.

Det er ALLE medlemmer som har trælse oplevelser med DCUs bestyrelse,
det er alle som bliver udsadt for meningstyrani og knægtelse af
ytringsfriheden i DCU.

> Men stop nu, inden folk bliver trætte af dig og kun opfatter dig som
> kværkulant.

Det er da folks problem, ikke mit.

> Du har sikkert mange andre oplevelser, positive som negative som du gerne
> vil ytre dig om.

Ja da.

> Men hvis du vedbliver denne "ørkenløse brokken"

Det er DIN tolkning, IKKE min. Jeg beskriver virkeligheden hverken
mere eller mindre, kald den hvad du vil.

risikerer du at dine
> indlæg bliver sorteret fra allerrede når folk læser dit navn - og det er vel
> ikke hvad du - eller andre har behov/ønsker for.

Det er da folks demokratiske ret at fravælge det de ikke gider læse!
er det ikke? Men du kan se at rigtig mange læser faktisk hvad jeg
skriver og så er mit formål nået )

> Med ønske om en hyggelig vinter der vil gå hurtigt så vi kanfå
> campingvognen ud igen

I lige måde.

> Ib Laurberg

Hilsen
verner

Fra : BHF

Dato : 24-10-04 12:59

Fra : Sten Bo

Dato : 25-10-04 06:41

"BHF" <bofu@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message

> SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
> SPAM

Her er en mere til filtret - man begynder åbenbart at skrive med sig
selv.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 25-10-04 13:49

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<417c91d8$0$13751$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> "BHF" <bofu@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Her er en mere til filtret - man begynder åbenbart at skrive med sig
> selv.

Nåe man læser godt nok indlæggene ))

Ovennævnte er skrevet af BHF !

Hilsen