Alcase
Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 17-10-04 12:11

Hej alle
Er der nogen der kan anbefale nogle gode campingpladser i Alcase
da vi skal op i dette område på vej hjem fra Sydfrankrig næste år

Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 17-10-04 14:27

Hej Hans

Prøv Turckheim som ligger lidt vest for Colmar
Der storkene inde på campingpladsen, en hyggelig plads Og der er mange pæne
huse fra gammel tid inde i byen, som er en gå gang der fra.

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 17-10-04 16:07

Mange tak for tippet der lyder hyggeligt er der en hjemmeside på pladsen
Venlig hilsen
Hans Kurt

Fra : Tommy Hansen

Dato : 17-10-04 20:50

> [...]
> Er der nogen der kan anbefale nogle gode campingpladser i Alcase
> da vi skal op i dette område på vej hjem fra Sydfrankrig næste år

Det kunne også være Equisheim som også byder på:
"Der storkene inde på campingpladsen, en hyggelig plads Og der er mange
pæne
huse fra gammel tid inde i byen, som er en gå gang der fra."
Som så mage andre i Alsace.

Mvh. Tommy

Fra : phk

Dato : 18-10-04 12:06

"Tommy Hansen" <kthFJERN@DETTEsport.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pæne
> huse fra gammel tid inde i byen, som er en gå gang der fra."

Husk at storkene spiser ost. De kan sagtens se forskel på ost og lyst brød
:)

--
Per, Esbjerg

Fra : Eva Pedersen

Dato : 20-10-04 12:27

Hej Hans Kurt
Min mand og jeg har ofte været i Alsace. Det er et dejligt sted. Vi har
næsten altid haft campingvogn med, og har så altid boet på campingpladsen i
Ribeauville, som ligger centralt på vinruten. Der er ikke så langt til byen,
som ikke er så turistet som mange af de andre byer langs vinruten.
Med venlig hilsen
Eva Pedersen