Dethleff Family 430T fra 97-98
Fra : Id

Dato : 10-10-04 08:13

Hej Gruppe

Jeg søger oplysninger om en Dethleff Family 430 T fra 1997

Mål: Brede, Længde

Ny pris i 97

Er der nogen der evnt. har brochure over Dethlef fra 97 -98

Findes der links hvor jeg kan finde disse oplysninger?

har forsøgt med Google uden det store held

Mvh. Id

Fra : Ole

Dato : 11-10-04 08:02

"Id" <ihjc@mail.dk> wrote in message news:<4168e0fd$0$236$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Findes der links hvor jeg kan finde disse oplysninger?
>
> har forsøgt med Google uden det store held

Hej Id

Jeg fandt ved søgning i brugtvognsbasen på Campingferie.dk denne 430
T, hvor der er de ønskede oplysninger om mål og vægt. Ganske vist fra
95, men der er næppe de store forskelle:

http://www.campingferie.dk/h3_vogne_til_salg/s/presentation.asp?entityGuid=175563&siteGuid=331
Prøv selv at søge lidt videre, der er ca. 10 forskellige 430 T i
forskellige årgange.

Ellers ville jeg da prøve at ringe til en forhandler eller importøren.

Mvh
Ole