DCUs CENSURMESTER i aktion igen....
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-10-04 10:13

Så er DCUs CENSURMESTER igen på overarbejde. En campist kritiserer
lukketiderne på DCUs campingplads Absalon i KBH og STRAKS bliver
medlemmerne CENSURERET !

Det er utroligt at et gammelt DCU bestyrelsesmedlem skal sidde og
bestemme hvad medlemmerne må snakke om!

Det er ufatteligt at medlemmerne finder sig i det !

Hilsen
verner

Fra : HC

Dato : 04-10-04 17:13

> Det er utroligt at et gammelt DCU bestyrelsesmedlem skal sidde og
> bestemme hvad medlemmerne må snakke om!

Skal du skrive det samme hver dag ?

Og straks vil jeg nu ikke sige... tråden kørte da i flere dage før den
blev lukket.

Men du læser måske ikke DCU daglig

Mvh Hans

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 00:21

"HC" <h@ns.dk> wrote in message news:<4161768c$0$144$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]

Hej HC

> Skal du skrive det samme hver dag ?

Nej da, men jeg kan godt se nu at dette indlæg skulle have været
placeret i en tidligere tråd.

> Og straks vil jeg nu ikke sige... tråden kørte da i flere dage før den
> blev lukket.

Ja det har du ret i. Efterfølgende er der CENSURERET flere tråde i
DCU.

> Men du læser måske ikke DCU daglig

Hehehe nej det gør jeg faktisk ikke

> Mvh Hans

Venlig hilsen
verner

Fra : Hans Tyrrell

Dato : 04-10-04 18:45

Jeg er faktisk tilbøjelig til at give dig ret.
Jeg undrede mig også over det men det er jo nok fordi DCU ikke vil ha'
kritik af deres egen forretning på deres egen hjemmeside. Det må vi jo så
tage til efterretning.

Hilsen Hans Tyrrell

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 00:17

"Hans Tyrrell" <mariannoghans@tiscali.dk> wrote in message news:<aTf8d.55473$Vf.2651643@news000.worldonline.dk>...
> [...]
> Jeg undrede mig også over det men det er jo nok fordi DCU ikke vil ha'
> kritik af deres egen forretning på deres egen hjemmeside. Det må vi jo så

Hej Hans

Ja , men hans så skal man jo definere hvem der er DCU ! Er det
medlemmerne eller det dem som medlemmerne har valgt til at varetage
medlemmernes interesser?

Og HVEMS interesser varetager de rent faktisk?

Hvems interesser varetager forretningsudvalget ? Jeg kan fortælle dig
at en lille del af bestyrelsen besluttede at skifte campingpas til det
Svenske UDEN at resten af bestyrelsen anede noget om den beslutning!
Det synesjeg er meget mærkeligt.

En ting som undrer mig meget er , at medlemmerne vælger ca. 80
tillidsrepræsentanter til at varetage medlemmernes interesser! DE
samme 80 folkevalgte tillidsrepræsentanter vil ikke snakke med
medlemmerne overhovedet! Disse 80 tillidsrepræsentanter vil ikke gå i
dialog med dem som har valgt dem!

Jeg husker ikke hvem det var (Carsten Stage eller BB) som skrev til
alle 80 tillidsrepræsentanter personligt med et høfligt spørgsmål, så
vidt jeg husker var der 3 som svarede på henvendelsen ! Een svarede på
noget som han ikke blev spurgt om og de to andre henviste til
forretningsudvalget i DCU-huset!

PRÆCIS de samme tillidsrepræsentanter som skulle varetage medlemmernes
interesser vil IKKE tale med medlemmerne! DET har vel intet med
demokrati at gøre! Sammenholdt med CENSUREN ser det meget mærkeligt ud
hvad der foregår!
Alle beslutninger bliver holdt hemmelige for medlemmerne ! med hvilket
formål mon?

Hvorfor må medlemmerne ikke få at vide hvad bestyrelsen giver sig SELV
i BEN, FRYNSEGODER og LØN ?

Hvorfor er referaterne af Hovedbestyrelsesmøder og
Repræsentantskabsmøder HEMMELIGE for medlemmerne?

Venlig hilsen
verner

Fra : Mover

Dato : 05-10-04 00:25

> Jeg husker ikke hvem det var (Carsten Stage eller BB) som skrev til

Det var BB

> alle 80 tillidsrepræsentanter personligt med et høfligt spørgsmål, så

Jeg sad i bestyrelsen på det tidspunkt, og det var ikke høfligt, tværtimod.
så jeg valgte at ignorerer det.
Ligesom jeg normalt ignorere dine indlæg.

M.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 10:04

"Mover" <ha_stop@spamspam.dk> wrote in message news:<qZk8d.6090$uo2.847@news.get2net.dk>...

Hej Mover

> Det var BB

Ok.

> Jeg sad i bestyrelsen på det tidspunkt, og det var ikke høfligt, tværtimod.

Kan du ikke uddybe hvad du blev spurgt om? har du gemt spørgsmålet? så
kunne du jo bringe det her for at understøtte din påstand?

> så jeg valgte at ignorerer det.

Når man er "folkevalgt" har man så ikke en moralsk pligt til at svare
på medlemmernes spørgsmål ? også selvom de ikke er så gode til at
formulere sig? eller de er skarpe i kritik og spørgsmål ?

Eller er det KUN positive medlemmer der får svar fra
tillidsrepræsentanterne?

> Ligesom jeg normalt ignorere dine indlæg.

Det kan jeg forstå. Men du læser dem alligevel! ja du svarer direkte
på dem! Hvor er din logik henne? Skal dit indlæg tages alvorligt
Mover?

> M.

Venlig hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 10:08

> [...]
> så jeg valgte at ignorerer det.
> Ligesom jeg normalt ignorere dine indlæg.

PS!

Undskyld Mover , men jeg har lige et tillægsspørgsmål til dig. Hvorfor
står du nu offentlig frem i debatten ? Hvorfor gjorde du det ikke
dengang du var tillidsrepræsentant for DCUs medlemmer? Hvorfor ville
DU ikke debattere med de medlemmer som havde valgt DIG ?

Venlig hilsen
verner

Fra : Ole

Dato : 05-10-04 10:53

> [...]
> så jeg valgte at ignorerer det.
> Ligesom jeg normalt ignorere dine indlæg.

Hej Verner/BB/Bente Bent/Bo Børgesen/Henning V osv. osv

Nu er din hukommelse åbenbart gået helt "død". Af alle mennesker i
denne verden må du da kunne huske, at _du_ (som BB)skrev til 80 DCU
repræsentanter. Men du har måske skrevet under så mange alias'er at du
ikke selv kan huske hvem der er hvem.
Det kunne måske også forklare hvorfor netop _du_ synes det var høfligt
skrevet. Det er der næppe mange andre der synes!

Mvh
Ole

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-10-04 15:24

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0410050152.50be1dd1@posting.google.com>...

> [...]
> Det kunne måske også forklare hvorfor netop _du_ synes det var høfligt
> skrevet. Det er der næppe mange andre der synes!

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMM SPAM SPAM SPAM SPAM

Fra : Ole

Dato : 06-10-04 07:47

> SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAMM SPAM SPAM SPAM SPAM

Hej Verner/etc.

Hvem pokker er det lige der spammer???

Hvornår har du sidst skrevet et seriøst indlæg om camping og med
seriøst mener jeg ikke fra dit gylle og bavl om DCU, som kun meget få
til stadighed gider høre og læse om.
Du kan få enhver debat drejet over i mudderkastning og skælden og
smælden over de personer der "tillader" sig at sige dig imod.

Det er da ikke særlig konstruktivt, når du ustandselig fører dig frem
med din mening om hylere, snotdumme debattører som ikke fatter noget
som helst osv., altså gentagelser af det samme tema hver gang du
kommer frem på skærmen.

Bliv dog voksen, også rent mentalt og kom videre, glæd dig over
campinglivet, køb dit campingpas et andet sted end ved DCU og tag ud
og nyd naturen og (camping)livet!!

Mvh
Ole

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-10-04 11:59

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0410052246.1b345c7e@posting.google.com>...

Hej igen Ole.

> Hej Verner/etc.
>
> Hvem pokker er det lige der spammer???

Ja Ole, hvis du ser EMNET i indlægget som starter denne tråd ! og ser
på dit indlæg som INTET har med dette emnet at gøre , har jeg ikke
svært ved at se hvem af os to der SPAMMER )

> Hvornår har du sidst skrevet et seriøst indlæg om camping

Ole, efter min mening kan du ikke skrive mere seriøst om camping end
når du skriver om DCU ! Det er DCU der er Danmarks største
fritidsforening, og de er (selvom DU så ikke kan lide det) med til at
fastsætte de vilkår DU og JEG camperer under nu og i fremtiden, så jeg
finder det MEGET seriøst at skrive om hvad der foregår i DCU !

og med
> seriøst mener jeg ikke fra dit gylle og bavl om DCU,

Det er DIN vurdering Ole, ikke min ))
(PS! Ole læg mærke til, at jeg IKKE sviner dig til som DU sviner mig
til ))

som kun meget få
> til stadighed gider høre og læse om.

Er du synsk Ole? Hvor ved du det fra? Eller gætter du bare? Hvis du
ser på hvor mange indlæg der er i trådene om DCU er der jo ret mange
som læser mine indlæg ))

> Du kan få enhver debat drejet over i mudderkastning og skælden og
> smælden over de personer der "tillader" sig at sige dig imod.

HER tager du fejl Ole, jeg SVARER KUN på HYLERNES personsvinerier. Jeg
starter ALDRIG svinerierne. Kontroller min påstand ved at læse fra
FØRSTE indlæg i HVER tråd JEG har skrevet.

> [...]
> med din mening om hylere, snotdumme debattører som ikke fatter noget
> som helst osv., altså gentagelser af det samme tema hver gang du

Jeg svarer KUN på DERES indlæg Ole, og i samme ånd og tone som de
skriver til mig så simpelt er det. Men DU har åbenbart ikke noget imod
HYLERNES svinerier og SPAM?

> Bliv dog voksen,

Jeg forsøger hver dag ) og jeg håber ikke det lykkedes for godt
)

også rent mentalt og kom videre, glæd dig over
> campinglivet,

Jeg råhygger mig med campinglivet )

køb dit campingpas et andet sted end ved DCU

Har jeg gjort.

og tag ud
> og nyd naturen og (camping)livet!!

DET gør jeg så tit jeg har mulighed for det Ole )

> Mvh
> Ole

Venlig hilsen
verner

Fra : Ole

Dato : 06-10-04 22:40

Hej Verner/etc.

> Ja Ole, hvis du ser EMNET i indlægget som starter denne tråd ! og ser
> på dit indlæg som INTET har med dette emnet at gøre , har jeg ikke
> svært ved at se hvem af os to der SPAMMER )

Nej det har jeg heller ikke, men husk at _du_ skal se i spejlet for at
se den der spammer!!!

> [...]
> fastsætte de vilkår DU og JEG camperer under nu og i fremtiden, så jeg
> finder det MEGET seriøst at skrive om hvad der foregår i DCU !

Jamen problemet er, at du gætter lige så meget som alle andre, sålænge
du ikke har nogen beviser, så tag dog og glem det, brug DCU til det de
er gode til (Færgerabatter og andre rabatter, forholdsvis gode pladser
med forholdsvis rimelige priser især hvis du har børn) og glem resten,
det er trods alt kun ca 350,- om året du investerer i foretagendet og
de er hjemme hvis du f.eks. bare tager til Sverige med HH-line én
gang.

> og med
>
> Det er DIN vurdering Ole, ikke min ))
> (PS! Ole læg mærke til, at jeg IKKE sviner dig til som DU sviner mig
> til ))

Det er ikke tilsvining, men du er triviel og gentager dig selv så
mange gange og stort set alle jeg taler med om dette er ved at brække
sig over dine indlæg

> som kun meget få
> til stadighed gider høre og læse om
>
> Er du synsk Ole? Hvor ved du det fra? Eller gætter du bare?

Næ, det er jeg ikke, men se min kommentar ovenfor.

>Hvis du ser på hvor mange indlæg der er i trådene om DCU er der jo
ret mange
> som læser mine indlæg ))

Tja, der er vel ikke _mange_ men nogle få ihærdige som prøver at få
dig til at bruge en sober måde at diskutere på, men indtil nu er det
jo ikke lykkedes - desværre!

> HER tager du fejl Ole, jeg SVARER KUN på HYLERNES personsvinerier. Jeg
> starter ALDRIG svinerierne. Kontroller min påstand ved at læse fra
> FØRSTE indlæg i HVER tråd JEG har skrevet.

Læs lige dine egne linjer igen!! Det er jo netop det der sker. Du
hidser dig op og glemmer, at en diskussion kræver at hovedet bevares
koldt ellers mister du overblikket.

> Jeg svarer KUN på DERES indlæg Ole, og i samme ånd og tone som de
> skriver til mig så simpelt er det. Men DU har åbenbart ikke noget imod
> HYLERNES svinerier og SPAM?

Sludder, du svarer ikke på noget som helst, men fremfører de samme
påstande hver gang debatten ikke går efter din fløjte.

Jeg forsøger hver dag ) og jeg håber ikke det lykkedes for godt
> )

Du har helt ret, det er ikke lykkedes særlig godt

Mvh
Ole

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-10-04 11:35

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0410061340.153934a7@posting.google.com>...

Hej igen Ole

> Hej Verner/etc.

> Nej det har jeg heller ikke, men husk at _du_ skal se i spejlet for at
> se den der spammer!!!

Det var dog et intelligent argument!

> Jamen problemet er, at du gætter lige så meget som alle andre

Alle andre! HVEM er det Ole? Dem som ikke har DINE synspunkter?

, sålænge
> du ikke har nogen beviser,

Jeg skriver KUN om facts som ALLE kan kontrollere ved selvsyn eller
ved at skrive et kritisk indlæg til DCU! Hverken DU eller andre har
været i stand til at tilbagevise/modbevise mine påstande/facts!

> [...]
> det er trods alt kun ca 350,- om året du investerer i foretagendet og
> de er hjemme hvis du f.eks. bare tager til Sverige med HH-line én

Denne bemærkning fra dig Ole viser mig, at DU overhovedet ikkke har
fattet hvad debatten drejer sig om. Det drejer sig IKKE om kroner og
ører Ole, men om hvordan Danmarks største "DEMOKRATISKE"
fritidsforening behandler sine medlemmer og hvordan denne forening,
som er medbestemmende og trendsætter på dine og mine campingvilkår nu
og i fremtiden, fører sig frem med CENSUR, knægtelse af
ytringsfriheden i foreningen og MEGET mere LIGNENDE.

> Det er ikke tilsvining, men du er triviel og gentager dig selv så
> mange gange

Ja Ole jeg er IKKE digter, jeg skriver præcis om hvad der foregår. Og
når det er det samme der foregår ja så er facts jo de samme ik Ole?

og stort set alle

Nåe, så er der altså NOGEN som ikke er enig med dig Ole!

jeg taler med om dette er ved at brække
> sig over dine indlæg

DET er deres demokratiske ret Ole, hvis de ikke har hang til
opkastninger kan de jo bare springe mine indlæg over ik Ole? eller
hyr?

> Tja, der er vel ikke _mange_ men nogle få ihærdige som prøver at få
> dig til at bruge en sober måde at diskutere på, men indtil nu er det
> jo ikke lykkedes - desværre!

Joe jeg svarer i SAMME ånd og tone jeg bliver tiltalt. I DIT tilfælde
har jeg undladt at være nedladende og bedre vidende Ole ))

> Læs lige dine egne linjer igen!! Det er jo netop det der sker. Du
> hidser dig op og glemmer, at en diskussion kræver at hovedet bevares
> koldt ellers mister du overblikket.

Jeg svarer OGSÅ på svinerierne fra HYLERNE som SPAMMER er det de svar
du tænker på ! her bruger jeg jo bare SAMME tone som dine venner
SPAMMERNE som IKKE ønsker at debattere emnet i trådene! DERES indlæg
kommenterer DU ikke Ole ! Hvorfor mon?

> Sludder, du svarer ikke på noget som helst

Jeg svarer da DIG lige nu ik !

, men fremfører de samme
> påstande

Jeg er stadigvæk IKKE digter Ole.

hver gang debatten ikke går efter din fløjte.

DET er ikke korrekt.

> Mvh
> Ole

Venlig hilsen
verner

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-04 15:17

I news:6fbbedd3.0410070234.fb27fb0@posting.google.com skrev
ven_hj@yahoo.dk følgende:

> Det var dog et intelligent argument!

Jeps, VI kommer *KUN* med GODE *argumenter* SKREVET /uden/ OVERDREVEN
_brug_ af *STORE* BOGstaver.

--
Mojn, Dres
http://ravsted.dk/ - byen hvor der sker noget

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-10-04 20:31

"Andreas Falck" <fake@skrift.invalid> wrote in message news:<4165501d$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> I news:6fbbedd3.0410070234.fb27fb0@posting.google.com skrev
> ven_hj@yahoo.dk følgende:

> Jeps, VI kommer *KUN* med GODE *argumenter* SKREVET /uden/ OVERDREVEN
> _brug_ af *STORE* BOGstaver.

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Fra : Andreas Falck

Dato : 07-10-04 20:35

I news:6fbbedd3.0410071131.461e5cd1@posting.google.com skrev
ven_hj@yahoo.dk følgende:

> SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM
> SPAM SPAM

Nej nej, der tager du helt fejl. Det var jo ikke alle ordene der var
skrevet med store bogstaver

Og så tror jeg du kunne have en masse førnøjelse af det sidste link i
min signatur

Fra : Ole

Dato : 06-10-04 22:53

Hej igen Verner/etc.

Jeg har lige en tilføjelse og tilhørende spørgsmål!

1. Hvem startede tråden; "Skal HYLERNE have lov til at
SPAMME......"??? og
2. Hvad har den camping at gøre??? og
3. Er det ikke personsvineri, at nævne flere debattører ved navn???

Mvh
Ole

PS. Detkan besvares meget kort:
1. Verner/etc.
2. Intet.
3. Jo.
Dette sidste var ment som en hjælp til dig, så du ikke behøver at
gentage det samme sludder og hyleri som du plejer ))

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 07-10-04 09:46

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0410061352.4fc9f3e1@posting.google.com>...

Hej igen Ole

> Hej igen Verner/etc.
>
> Jeg har lige en tilføjelse og tilhørende spørgsmål!

Du stiller nogle selvkonstrueredespørgsmål som du selv svarer på !
OK.
Jeg vil give dug MINE svar på dine spørgsmål )

> 1. Hvem startede tråden; "Skal HYLERNE have lov til at
> SPAMME......"??? og

Korrekt det gjorde jeg.

> 2. Hvad har den camping at gøre??? og

DU er muligvis ikke i stand til at se det, men så kan jeg forklare dig
det. Hylerne SPAMMER al demokratisk campingdebat hvor emnet er DCU,
d.v.s. campingdebat!
Hvis DU forstår indlægget vil du se, at emnet dækker et ønske om en
fri (SPAMFRI) og demokratisk campingdebat! hvor HYLERNE ikke får lov
til at sætte dagsordenen med SPAM! DU Ole, har f. eks. INGEN
indvendinger imod at HYLERNE ikke debatterer emnet i en tråd, men KUN
SPAMMER ! det berører åbenbart ikke din holdning til debat bare det
ikke går ud over dine venner SPAMMERNE? eller hyr Ole? JEG har ikke
set indlæg fra dig IMOD SPAMMERNE!

> 3. Er det ikke personsvineri, at nævne flere debattører ved navn???

Jeg nævner DIG med det navn DU underskriver dig med hvad er der galt i
det? Jeg nævner de personer med navn som SPAMMER trådene ! hvad er der
galt i det Ole? Jeg bruger de navne som de selv underskriver sig med !
hvad er der galt i det?

> [...]
> Dette sidste var ment som en hjælp til dig, så du ikke behøver at
> gentage det samme sludder og hyleri som du plejer ))

Når nogen ikke fatter hvad der skrives og hvad det betyder må man jo
gentage sig selv en gang imellem ! ik Ole ?

Venlig hilsen
verner

Fra : Ole

Dato : 08-10-04 08:19

Hej igen Verner/etc.

Du er da helt utrolig!!

> [...]
> SPAMMER ! det berører åbenbart ikke din holdning til debat bare det
> ikke går ud over dine venner SPAMMERNE? eller hyr Ole? JEG har ikke

Nej det kan jeg absolut ikke se!! Du har da noget nær den mest
kringlede hjerne jeg kender! Dit indlæg har da absolut _intet_ med
camping at gøre, det er udelukkende dine frustrationer der kommer til
udtryk.

Spam er helt utrolig irriterende Du spammer ustandselig i alle mulige
tråde med så mange næsten enslydende indlæg, at det er næsten umuligt
at følge en tråd hvor du kommer med dine mærkværdige indlæg og på en
meget særegen måde.

Jeg tror forresten at du har fået definitionen på spam forkert i
halsen, så jeg har 'sakset' følgende fra Gyldendals Ecyklopædi:

'Internetslang for handlinger, hvorved en bruger sender et stort antal
enslydende elektroniske meddelelser uopfordret til et stort og ofte
ukendt antal modtagere. Dette kan fx ske i forbindelse med
nyhedsgrupper, eller hvis meddelelsen fremsendes via et centralt
e-postsystem.'

> Jeg nævner DIG med det navn DU underskriver dig med hvad er der galt i
> det?

Det er der absolut ikke noget galt med, jeg hedder faktisk Ole.
Jeg kalder jo også dig for Verner, selv om jeg _ved_ du hedder noget
andet, men sådan er det!!!

> Jeg nævner de personer med navn som SPAMMER trådene ! hvad er der
> galt i det Ole? Jeg bruger de navne som de selv underskriver sig med !
> hvad er der galt i det?

Det er altså bare ikke måden at gøre det på, kan man ikke sige det på
en pæn måde, så hold mund ellers bliver du selv klassificeret som en
af dem du selv er utilfreds med.
Det jeg gør opmærksom på er, at du selv gør _nøjagtig_ det samme som
du brokker dig over at andre debattører gør - og selv du kan vel ikke
komme uden om at det er spam og personsvineri du foretager.

Klip

> Når nogen ikke fatter hvad der skrives og hvad det betyder må man jo
> gentage sig selv en gang imellem ! ik Ole ?

Det er du også særdeles god til!!! Men så vil jeg tilføje, at der er
ganske vist et ord der siger at 'overdrivelse fremmer forståelsen'
¨men det har jo ikke nødvendigvis noget med ukritisk gentagelse at
gøre.
Så hvis du ikke kan få gjort dig forståelig på den først valgte måde,
så prøv noget andet. F.eks. at skrive et pænt og ordentligt brev uden
råben og skrigen, få evt en anden til at gennemlæse det inden du
sender det, så kan det jo være at du langt om længe kommer igennem med
dit budskab.

Mvh
Ole

Fra : phk

Dato : 08-10-04 11:13

"Ole" <ole123@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror forresten at du har fået definitionen på spam forkert i
> halsen, så jeg har 'sakset' følgende fra Gyldendals Ecyklopædi:

Verner alias Bo Børgesen ved heller ikke hvad en hyler er - nemlig en
sælunge der uheldigvis er landet på stranden som regel på vestkysten.

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-10-04 15:49

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<41666815$0$285$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Ole" <ole123@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Verner alias Bo Børgesen ved heller ikke hvad en hyler er - nemlig en
> sælunge der uheldigvis er landet på stranden som regel på vestkysten.

HAR DETTE INDLÆG NOGET MED EMNET AT GØRE? NEJ.

SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-10-04 15:50

> [...]
>
> Verner alias Bo Børgesen ved heller ikke hvad en hyler er - nemlig en
> sælunge der uheldigvis er landet på stranden som regel på vestkysten.

PS! VAR TUMPEN IKKE GÅET PÅ IGNORE? HAHAHAHAHAHAHAHAHH

Fra : phk

Dato : 09-10-04 16:29

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> PS! VAR TUMPEN IKKE GÅET PÅ IGNORE? HAHAHAHAHAHAHAHAHH

Det ved jeg ikke - er du det?

Jeg har i hvert fald aldrig nævnt noget om det i nogle af mine indlæg at jeg
er, så det kan ikke være mig du mener.

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-10-04 15:47

ole123@hotmail.com (Ole) wrote in message news:<99604be1.0410072319.6c7b9eb8@posting.google.com>...

Hej igen Ole.

> Hej igen Verner/etc.
>
> Du er da helt utrolig!!

Ja gudske lov er vi ikke ens alle sammen ))

> [...]
> kringlede hjerne jeg kender! Dit indlæg har da absolut _intet_ med
> camping at gøre, det er udelukkende dine frustrationer der kommer til

Hvis du mener at Danmarks største fritidsforening DCU ikke har noget
med camping at gøre ja så har du jo ret ud fra DINE forudsætninger ,
men ikke ud fra mine )

> [...]
> tråde med så mange næsten enslydende indlæg, at det er næsten umuligt
> at følge en tråd hvor du kommer med dine mærkværdige indlæg og på en

Ja det er jo DIN udlægning )

> [...]
> ukendt antal modtagere. Dette kan fx ske i forbindelse med
> nyhedsgrupper, eller hvis meddelelsen fremsendes via et centralt

Det passer PERFEKT på HYLERNE, deres indlæg har INTET med emnet at
gøre det er kun personsvinerier, RENT SPAM.

> Det er altså bare ikke måden at gøre det på, kan man ikke sige det på
> en pæn måde

Synes du at HYLERNE siger det på en pæn måde? jeg svarer dem i DERES
toneleje.

> [...]
> du brokker dig over at andre debattører gør - og selv du kan vel ikke
> komme uden om at det er spam og personsvineri du foretager.

Når jeg svarer HYLERNE i samme ånd og tone på DERES personsvineri , ja
så bliver mit svar naturligvis også personsvinerier.

> Det er du også særdeles god til!!!

Mange tak.

> Mvh
> Ole

Venlig hilsen
verner

Fra : Ole

Dato : 11-10-04 07:37

Hej igen Verner/etc.

Jeg opgiver dig som håbløs, du vender tilbage til de samme stereotype
besvarelser hver gang og det gider jeg ikke svarepå
Mvh
Ole

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 13-10-04 23:44

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0410030112.53adf736@posting.google.com>...

> [...]
> medlemmerne CENSURERET !
>

> Det er utroligt at et gammelt DCU bestyrelsesmedlem skal sidde og

På DCUs hjemmeside står der at DCU har besluttet at vælge en neutral
moderator til at godkende medlemmernes debat indlæg?? Det skriver den
uduelige landsformand sgu!

Man har valgt et gammelt AFGÅET betonmedlem af bestyrelsen til
moderator! En mand som er opflasket med Bestyrelsens lukkethed og
censur ! Neutral moderator ! HAHAHAHAHAHAHAHAAH

HOHOHOHOHOHOOHOHHOHOHOHOHOHOHOHOOHOH