Ligesindede der interesserer sig for campi~
Fra : Hans Tyrrell

Dato : 02-10-04 12:37

Hej dk.fritid.camping

Jeg er kommet i tvivl om hvor det er man henvender sig hvis man er
interreseret i camping.
Her menes, ligesindede der ikke gider at høre på alt det ævl og kævl om hvem
der er de onde og hvem der er de gode.
Iøvrigt tror jeg ikke jeg stiller specielle krav til præcis hvilke
camping-relaterede emner der skrives om, bare det er nogenlunde sagligt.
Selvfølgelig må emnerne gerne debatteres med humor, blot det gøres med et
rimeligt sprogbrug. Og hvis der skulle snige sig nogen med knap så fin en
kant ind så burde der også være plads til dem. Af og til kommer der jo noget
fornuftigt, også fra dem, hvis blot man lige stopper op, og tænker over hvad
det er der står skrevet.

Venlig Hilsen

Hans Tyrrell

Fra : P.Christensen

Dato : 02-10-04 16:32

"Hans Tyrrell" <mariannoghans@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget
> fornuftigt, også fra dem, hvis blot man lige stopper op, og tænker over

Velkommen til Hans.
Du har fundet det rette sted, du skal bare lære at sortere mellem de indlæg
der kommer her.)

Hilsen Palle