Problemet BB
Fra : phk

Dato : 29-09-04 18:00

Denne gruppe bliver fuldstændig ødelagt hvis BB alias ven_hj@yahoo.dk bliver
ved med at hærge her.

Jeg foreslår at ALLE - hver eneste gang BB laver et off-topic indlæg -
sender en klage til den abuse-adresse der er i hans indlæg.

På et eller andet tidspunkt vil han så få fjernet sin adgang til grupperne
eller måske hans internetforbindelse.

--
Per, Esbjerg

Fra : Verner

Dato : 29-09-04 19:05

On Wed, 29 Sep 2004 18:59:46 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>sender en klage til den abuse-adresse der er i hans indlæg.
>
>På et eller andet tidspunkt vil han så få fjernet sin adgang til grupperne

Det tror jeg ikke på, manden skriver jo ikke noget ulovligt !

Det ville hjælpe gevaldigt mere, hvis alle "diskussionspartnerne"
ville holde deres k... lukket - er det virkelig så svært at trykke
delete ?

Eller er det faktisk meget sjovt at holde gryden i kog

Verner (en anden

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-09-04 20:47

"Verner" <Verner@post.dk> wrote in message
> Det ville hjælpe gevaldigt mere, hvis alle "diskussionspartnerne"
> ville holde deres k... lukket - er det virkelig så svært at trykke
> delete ?

Enig

Peter

Fra : phk

Dato : 30-09-04 05:23

"Verner" <Verner@post.dk> skrev i en meddelelse

> Det tror jeg ikke på, manden skriver jo ikke noget ulovligt !

Han er off-topic gang på gang. Han sviner folk til og har en meget
usympatisk fremgangsmåde.

> Det ville hjælpe gevaldigt mere, hvis alle "diskussionspartnerne"
> ville holde deres k... lukket - er det virkelig så svært at trykke
> delete ?

Ja. Der er for mange forskellige mennesker der har adgang til dette forum.
Hver gang der kommer en ny starter det hele forfra.

> Eller er det faktisk meget sjovt at holde gryden i kog

NEJ!

Fra : Sten Bo

Dato : 30-09-04 10:19

phk wrote:
> [...]
>
> Ja. Der er for mange forskellige mennesker der har adgang til dette
> forum. Hver gang der kommer en ny starter det hele forfra.

Enig et langt stykke af vejen. Men Alt for mange mennesker ? - Jeg har
engang foreslået at gr havde en ofte sitllede spørgsmål der blev sat i
med mellemrum - og det kunne måske løse et eller andet.

Mystisk at BB/ og Stage ikke kan se at alleBB s tidligere udgydelser
gentages hver gang der er nogen der klikker sig ind på linket. Og at BB
sådan set får reklameplads lagt frit til rådighed af Stage. At man tar
sig til hovedet er så sin sag - men gentager man ofte nok osv. Det
andet DCu relevante på siden om debatten hviser hvordan det kunne
gøres.

NEJ!

Helt Enig - men enhver kan jo _nu_ se hvor langt "man" går - Ryg ræven
ud af hulen - Stilen ses også tydeligt i en gammel tråd hvor det går
helt skævt.
http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&threadm=3f7c8d9d%240%2426151%24ba624c82%40nntp05.dk.telia.net&rnum=1&prev=/groups%3Fhl%3Dda%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26q%3Dst%25C3%25B8ttef%25C3%25B8dder%26meta%3Dgroup%253Ddk.fritid.camping
Håber det link virker

Hilsen Sten Bo

og det er mit sidste indlæg i det emne jeg filtrere så godt jeg kan, så
man kan godt spare sig.

Fra : Sten Bo

Dato : 01-10-04 07:27

Sten Bo wrote:

> Håber det link virker........

Ja altså her virker det ikke, men her er et andet, der går til
allerførste indlæg i tråden

Fra:Per H (phbyg@privat.dk)
Emne:Justere CV.

Nyhedsgruppe:dk.fritid.camping
Dato:2003-09-28 06:48:03 PST

og det virker, sendt retur i mail til mig selv (hva gør man ikke)

Læg mærke til stilen fra BB. og reaktionerne

http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=&ie=UTF-8&frame=right&th=7be9b9989f10617e&seekm=tcpdnvsuvgjqffe5mfa7oai5is571g4ed8%404ax.com#link1

Hilsen

Fra : Sten Bo

Dato : 01-10-04 07:34

Sten Bo wrote:

> Ja altså her virker det ikke, men her er et andet, der går til
> allerførste indlæg i tråden

Altså - det virker i mail til mig selv men ikke her i gr. Det må være
noget i mine sikkerhedsindstillinger jeg har lige hentet xp s
servispakke 2 - det er lidt kryptisp i øjeblikket. Tilgiv at jeg nosser
i det. Virker linkene hos je`? Læg mære til tjat tiden - jeg nåede at
hente kaffe og tisse i mellemtiden

mvh sten bo

Fra : Sten Bo

Dato : 01-10-04 19:57

Sten Bo wrote:

> [...]
> nosser i det. Virker linkene hos je`? Læg mære til tjat tiden -
> jeg nåede at hente kaffe og tisse i mellemtiden

Explorer har under Funktioner fået en Pop Up killer - og når jeg
tillader pop ops, virker links også fra indlæg i mapperne med nyhedsgr.
Sprøjst at der er forskel på om det er en rigtig mail i Outlook Exprees
eller et nyhedsindlæg hentet af samme.

Jeg kan godt se nytten af indstillingen (så mail ikke af sig selv kan
kalde ud ?) - men det burde da være ens. Mails åbner selvfølgelig ikke
af sig selv her, vis indholdsrude har i årevis være slået fra - men det
her er da udmærket også. Tror jeg nok.

Hilsen Sten Bo

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-10-04 10:00

"Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message news:<415bcf7d$1$13726$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]

I to narhoveder skal sgu da ikke bestemme HVEM som må debattere i
dette forum ELLER HVAD der skal debatteres om i dette forum. I er sgu
FOR ubegavede.

> Enig et langt stykke af vejen.

DET kan du faneme godt bilde os ind. Personsvineri DET er du dygtig
til.

Men Alt for mange mennesker ? - Jeg har
> engang foreslået at gr havde en ofte sitllede spørgsmål

I ET DEBAT FORUM ! DET VISER AT DU IKKE FATTER HVAD DEBAT ER. HVOR LAM
I ROEN KAN MAN VÆRE?

> [...]

> gentages hver gang der er nogen der klikker sig ind på linket. Og at BB
> sådan set får reklameplads lagt frit til rådighed af Stage.

Tror du at et debatforum og folks meninger og holdninger er en
forretning ? hvor snotdum kan man være! Du har ikke fattet ret meget
af hvad debatten drejer sig om. Reklame!! tåbelig snak. MEN
personsvineri det har DU Sten Bo og DU phk fra Esbjerg sgu forstand
på. I to tåber bidrager ikke med noget som helst konstruktivt til
debatten:

Jeg er faktisk stort set enig med BB og Stages udtalelser. Jeg er en
meget meget stor beundrer af BB`s indsats mod pamperierne i DCUs
ledelse. Jeg synes det er smadder ærgeligt at BB og Carsten Stage ikke
deltager mere i debatten! Jo flere som er enige om at DCUs Bestyrelse
skal væk jo bedre.

At man tar
> sig til hovedet er så sin sag

Ta DU dig bare til hovedet ,DU KAN IKKE BESKADIGE NOGET SOM HELST.

- men gentager man ofte nok osv. Det
> andet DCu relevante på siden om debatten hviser hvordan det kunne
> gøres.

> NEJ!

Hvorfor faen bliver i to tåber så ved med personsvinerier istedet for
at debattere emnet? Er I for ubegavede til at se forskellen?

> Hilsen Sten Bo

> og det er mit sidste indlæg i det emne jeg filtrere så godt jeg kan, så
> man kan godt spare sig.

DET har du sagt 20 gange før, men du har rygrad som en regnorm.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 01-10-04 12:29

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Sten Bo" <skrivtilgoss@stofanet.dk> wrote in message

[.. klage afsendt ..]

Vil du af med BB, så skriv til groups-abuse@google.com

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-10-04 20:26

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<415d3f4a$0$191$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[Klage afsendt]

Vil du af med phk, så skriv til groups-abuse@google.com

Hilsen
verner

Fra : npw

Dato : 01-10-04 12:42

Kære Verner!
Jeg beundrer dit smukke sprog. Jeg har ikke i andre newsgrupper set noget
der ligner. Det er sikkert derfor, såmange ikke bare springer dine indlæg
over.
Venlig hilsen
Niels W.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-09-04 23:33

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<415ae9d6$0$155$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Denne gruppe bliver fuldstændig ødelagt hvis BB alias ven_hj@yahoo.dk bliver
> ved med at hærge her.

ER DU VIRKELIG SÅ SNOTDUM AT DU IKKE KAN FINDE UD AF AT SPRINGE MINE
INDLÆG OVER !! DU ER SGU FOR DUM .

> Jeg foreslår at ALLE - hver eneste gang BB

Jeg hedder verner.

laver et off-topic indlæg -
> sender en klage til den abuse-adresse der er i hans indlæg.

Er der overhovedet noget der virker imellem dine ører?

> På et eller andet tidspunkt vil han så få fjernet sin adgang til grupperne
> eller måske hans internetforbindelse.

DU er i større farer end mig jeg debatterer et emne det gør du IKKE.

Fra : HC

Dato : 01-10-04 06:59

> [...]
> sender en klage til den abuse-adresse der er i hans indlæg.
>
> På et eller andet tidspunkt vil han så få fjernet sin adgang til grupperne

Vil gerne være med til det hvis man kan få opskriften på at klage over ham.
Han er godt nok træls at have her .....

Gad vide om han er campist eller kun en plage ?

--
Mvh Hans Jensen
Ford Mondeo 1,8 med VDO 5000 Navigation

Fra : Kim Olsen

Dato : 01-10-04 18:02

> Gad vide om han er campist eller kun en plage ?
>
> --
> Mvh Hans Jensen

Prøv og ringe og spørge... Bo Børgesen, Nr. Alslev er faktisk let at finde i
KRAK.
Man kan faktisk få en masse ideer, men man må jo hellere lade
være........... - DBA er jo en seriøs avis

Kim

Fra : Kenneth

Dato : 01-10-04 20:32

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> skrev i en meddelelse

> være........... - DBA er jo en seriøs avis

Flot indlæg !!!!!
Lad os nu sige at en eller anden "klaphat" virkelig begynder at sætte
annoncer i DBA. i Bo Børgesens navn.
Hvem tror du så får skylden ??

Kunne i ikke snart droppe alt jeres fniderfnader.
Lad dog manden være. Bevares hans måde at skive på er lige til at ryge op i
skyerne over. Men... ud over at han OGSÅ, opfører sig som et lille barn, så
har han jo lidt ret i at man ikke må skrive noget grimt om DCU. ( her tænker
jeg på indlæget om Absalon )

Med Camping hilsner, og håbet om at denne news group snart begynder at
handle om camping igen..

Michael.

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 03-10-04 07:40

"Kim Olsen" <kim.olsen(fjerndette)@sport.dk> wrote in message news:<415d8c54$0$150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> [...]
> KRAK.
> Man kan faktisk få en masse ideer, men man må jo hellere lade
> være........... - DBA er jo en seriøs avis

Til Kim Olsen

Kim Olsen at du inddrager uskyldige personer,Bo Børjesen, i dine
svinske indlæg er direkte ubegavet.

Kim Olsen hele dit indlæg viser PRÆCIS hvor PRIMITIV,SNOTDUM og
ULÆKKER en person du er.

Kim OLsen, idioter som dig SKAL stoppes, så derfor har jeg indberettet
din IP-adresse og dit indlæg til din internetudbyder.

Hilsen
verner

Fra : b.m.

Dato : 05-10-04 12:57

man skulle tro her er oversvømelse når bølgerne går så højt.hvad handler det
her om,er det diktatur eller hvad.