Andet multimedie
bentjuul 3670
Magasiner/Blade om grafik
Fra : Ruben Leonhardt

Dato : 15-05-01 12:52

Jeg kender kun Computer Arts, som et af de magasiner der omhandler grafik,
er der andre af jer som kan anbefale andre magasiner man kan abonnement på ?

Ruben

Fra : Studio Smalbro

Dato : 15-05-01 15:43

Digit er udmærket synes jeg.

Det samme er Electronic Publishing , men det er meget prepress-specifikt.
http://ep.pennnet.com/Articles/article_display.cfm?Section=Articles&ARTICLE_
ID=76103&Publication_ID=29

Publish var godt engang, men i dag er det mest internet-ævl i lange stænger

Alt om Data er fint, fordi det ofte bringer stof der ganske vist ikke
omhandler grafik direkte, men alligevel dækker relaterede emner

Aktuel Grafisk Information fra AGI er vældig godt synes jeg. Lidt tungt, men
godt.

Digital Design fra AGI har lyspunkter - men der er rigeligt langt imellem.

Kh
Bjørn

Fra : Thomas

Dato : 15-05-01 16:12

"Ruben Leonhardt" <rl@MOOVEhans-schourup.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kender kun Computer Arts, som et af de magasiner der omhandler grafik,
> er der andre af jer som kan anbefale andre magasiner man kan abonnement på
?

Du kender nok allerede Computer Arts Special (som er et søsterblad til
Computer Arts), Cre@te.online er et magasin om webdesign, der findes et blad
der hedder Publish som mest omhandler tryk, Digit som er både Mac og PC med
en del gode tutorials og så er der danske Digital Design som indimellem har
lidt godt at byde på.

Det var lige dem jeg kender til, men jeg hører gerne om flere. Eneste
problem er bare det månedlige blad-budget...

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet