Ns på Gf3?
Fra : KjL

Dato : 15-05-01 12:09

Hej Alle.
Jeg ville lige høre om der er nogen her der ved noget om nanosekunderne på
de nye Geforce 3?(Altså rammene).Hvem har de hurtigste, jeg har kunne finde
på Leadteck: 4,4ns , men Asus og Hercules ?

med venlig hilsen
kjeld L

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-05-01 12:21

Leadteck : 4.0 ns.,
Asus v8200 : 3.8 ns.

se test at Leadteck og Asus's Geforce3 kort her.
http://www.tweak3d.net/reviews/leadtek/winfastgf3td/
http://www.tweak3d.net/reviews/asus/v8200deluxe/

Fra : KjL

Dato : 15-05-01 14:12

Hej
Tak for linkene Madsen :) læste at Leadteck faktisk kører 3.8ns.Asus bliver
kortet som får mest i karakter bla pga deres bundle samt gode køler/blæser
der gør at det overclockes bedre.

Er der nogle som faktisk har købt et GF3 og har lyst til fortælle lidt
omkring kortet?

med venlig hilsen
kjeld Larsen

Fra : Lars Krag

Dato : 15-05-01 15:11

"KjL" <kjeld.l@get2net.dk> skrev i en meddelelse
[SNIP]
> Er der nogle som faktisk har købt et GF3 og har lyst til fortælle lidt
> omkring kortet?

Desværre ikke Men prøv at gå igennem den seneste uges posteringer på
"alt.comp.periphs.videocards.nvidia", der er rimeligt mange der har delt ud
af deres erfaringer.

Lars