|
| ADSL fra Mobilix Fra : Jesper Brandt |
Dato : 15-05-01 10:22 |
|
Det lød næsten for godt til at være sandt, da Mobilix tilbød ADSL til
billige penge, og med én måneds leveringstid....
DET VAR DET OGSÅ !
Jeg bestilte den 2. februar, ventede en måned på at få kontrakten som skulle
underskrives før den "én måneds leveringstid" var gældende. Herefter fik jeg
flyttet mit Teledanmark kobber over til Mobilix, som desværre ikke var klar
endnu.... resultat: én uge uden telefon !
Kobberen tilbage til Teledanmark... og da Mobilix var "klar" gik der næsten
14 dage uden telefon. Nu virker telefonen så, men data kommer kun igennem
via modem, da ADSL forbindelsen IKKE virker.
Jeg er interesseret i at høre fra andre der har været ude i samme situation
med Mobilix....
Mvh
Jesper
PS: Jeg tør ikke engang beskrive de mange timers ventetid på hotlinen, for
herefter at få misvisende, modstridende, manglende, uhøflige mv. svar.....
| |
Knud Gert Ellentoft (15-05-2001)
| Kommentar Fra : Knud Gert Ellentoft |
Dato : 15-05-01 13:04 |
|
Tue, 15 May 2001 11:21:52 +0200, skrev Jesper Brandt <br@ndt.dk>:
>Det lød næsten for godt til at være sandt, da Mobilix tilbød ADSL til
>billige penge, og med én måneds leveringstid....
Du bør sende dit indlæg i news:dk.edb.internet.udbydere.xdsl, hvor det
hører hjemme og bl.a. Mobilix ADSL bliver debateret meget.
Start med at læse nogen af de indlæg, der allerede er der.
med venlig hilsen
Knud
--
Er du i tvivl om hvilken nyhedsgruppe, du skal bruge?
Du kan læse alt om de forskellige grupper på
http://www.usenet.dk/grupper/
http://home13.inet.tele.dk/smedpark
| |
"dan" (20-05-2001)
| Kommentar Fra : "dan" |
Dato : 20-05-01 14:43 |
|
jeg er ude i det samme tovtrækkeri med mobilix.efter 1 1/2 måned fik jeg min telefonforb. tilbage forrige onsdag men ingen ADSL iflg. mobilix er jeg den eneste med det problem hver gang jeg kalder op siger den forkert brugernavn og password.de kommer med den ene historie efter den anden.men intet sker men regning for to måneders ADSL kan de godt sende uden det virker.jeg tror sku ikke lige det kører for mobilix.jeg har stadig ikke fået nogen afklaring og noget svar,men jeg tror snart jeg har talt med samtlige på deres hotline.
M.V.H. Dan.
| |
Henrik Aarfeldt (20-05-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 20-05-01 22:06 |
|
""dan"" <dan.jakobsen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
news:000601c0e132$a247c200$84e761d4@wan86596...
>iflg. mobilix er jeg den eneste med det problem
Så er det nok rigtigt.
>men intet sker
Tro mig, der sker masser...det er bare ikke synligt for dig.
>men regning for to måneders ADSL kan de godt sende
Det er ikke teknikerne der sender regninger ud.
>jeg tror sku ikke lige det kører for mobilix.
Jo, det går faktisk fint, tak.
Mvh haa/orangedk
| |
Gerner (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Gerner |
Dato : 21-05-01 10:50 |
|
On Sun, 20 May 2001 23:06:01 +0200, "Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote:
>
>""dan"" <dan.jakobsen@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
>news:000601c0e132$a247c200$84e761d4@wan86596...
>
>>iflg. mobilix er jeg den eneste med det problem
>
>Så er det nok rigtigt.
>
>>men intet sker
>
>Tro mig, der sker masser...det er bare ikke synligt for dig.
>
>>men regning for to måneders ADSL kan de godt sende
>
>Det er ikke teknikerne der sender regninger ud.
>
>>jeg tror sku ikke lige det kører for mobilix.
>
>Jo, det går faktisk fint, tak.
Hvordan er det nu hos orange (billetter hos dsb?) og adsl ?
Det går hurtigere at konstatere at newsserveren ikke fungerer optimalt ?
Selv med en isdn forbindelser ser man hurtigt at newsserveren ikke fungerer.
Det giver sig udtryk i at indlæg i nyhedsgrupperne globalt ikke kommer frem til
brugerne.
Eksempel.:
I dk.bolig tråden "Tvungne ventelister i ABere", er der 24 indlæg hos orange
startende med et reply fra 6-5. Hos Telefona (orange mus) er der 54 indlæg
startende med det første indlæg den 5-5 samt 2 svar samme dag.
90 % af trådene hos orange starter med "Re:" og der mangler indlæg i en masse
tråde desforuden, som eksemplet viser.
Dette er også påtalt i jeres interne grupper, og i tilsendte emails.
Eneste svar.: Jeg har fejlmeldt vores newsserver. From: InternetService
<internetservice@mobilix.dk> (16-1-01)
Siden er det bare på dagligt basis at konstatere, at newsserveren stadigvæk ikke
fungerer optimalt, faktiskt fungerer den MINIMALT.
Som skrevet.: Højere hastighed til orange newsservere betyder blot at man ka se
manglerne hurtigere.
>
>Mvh haa/orangedk
>
--
Do not send me any email if you see this in a newsgroup
I do not reply to email sent to me from a newsgroup.
Carsten Riis is a big GOOF on usenet.
Gerner.
| |
Henrik Aarfeldt (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Henrik Aarfeldt |
Dato : 21-05-01 13:52 |
|
Gerner <gm@telefona.dk> wrote in message
news:1tnhgtor3t818bog23sltsb0des6gauu4b@4ax.com...
>
> Dette er også påtalt i jeres interne grupper, og i tilsendte emails.
Der sidder folk og arbejder på det lige nu.
Mvh haa/orangedk
| |
Andreas Falck (21-05-2001)
| Kommentar Fra : Andreas Falck |
Dato : 21-05-01 14:20 |
|
"Henrik Aarfeldt" <haa@mobilix.dk> skrev i en meddelelse
news:Ej7O6.86$Mg6.36079655@news.mobilixnet.dk...
> Gerner <gm@telefona.dk> wrote in message
> news:1tnhgtor3t818bog23sltsb0des6gauu4b@4ax.com...
> > Dette er også påtalt i jeres interne grupper, og i
> > tilsendte emails.
>
> Der sidder folk og arbejder på det lige nu.
Hvornår er de begyndt? for det er jo et halvt år siden, eller mere, at
man begyndte at gøre disse "folk" opmærksomme på problemet! Og var det
ikke en idé om der kom lidt information i de interne grupper om hvad
der sker, og hvornår man kan forvente en mærkbar forbedring?
Med venlig hilsen Andreas Falck - ICQ 108 480 093
--
"Det evige Evangelium" - http://www.sda-net.dk/
Hvordan blive retfærdig: - http://hjem.get2net.dk/AFA1441/side-023.htm
Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!
| |
|
|