Internetforbindelse - windows ME
Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 14-05-01 21:06

Nogle venner er kommet med en bærbar PC,
Compaq Presario, med Windows ME,
de er just ankommet fra USA.
Vi har forsøgt at få dem på nettet med
get2net og Wanadoo, men de udgaver vi har
haft har ikke kunnet klare en Windows ME.

Er der nogen her, der kan anbefale os en
mulighed for at komme på nettet, så de kun
skal betale for forbrug, ikke for abonnement.

Med venlig hilsen
Bodil.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-05-01 22:23

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@post.8.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her, der kan anbefale os en
> mulighed for at komme på nettet, så de kun
> skal betale for forbrug, ikke for abonnement.

Jeg er sikker på de fleste internetudbydere kan hjælpe, om ikke andet så med
en manuel installation.
Prøv fx Opasia Kundeservice på 80808030

--
Med Venlig Hilsen