Pis!
Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-04 11:04

Min PowerBook har lige knækket et hængsel
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Tom

Dato : 26-10-04 11:07

On 26/10/04 12:03, in article news-C63098.12034426102004@news.tele.dk,
"Henrik Münster" <news@muenster.dk> wrote:

> Min PowerBook har lige knækket et hængsel

Var der ikke en der havde reservedele til alg .. Her eller på mediamac!?

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-10-04 11:30

> Min PowerBook har lige knækket et hængsel

Så har du forsøgt at åbne den i den forkerte side...

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-04 21:42

In article <1gm9jz4.10ywa7618w6g7kN%micFJERN@reflector.dk>,
micFJERN@reflector.dk (Michael Petersen) wrote:

> Så har du forsøgt at åbne den i den forkerte side...

Ha-ha. Min lillesøster sendte mig for nylig en sjov lille film med en
sketch, der foregår i munketiden. En munk har tilkaldt helpdesk, fordi
han har problemer med at bruge de nye bøger. Han er vant til
skriftruller. Et af problemerne er netop, at han ikke kan finde ud af at
åbne i den rigtige side. Og så er han bange for, at teksten pludselig
forsvinder, når man lukker bogen i efter brug.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 26-10-04 12:41

> Min PowerBook har lige knækket et hængsel

øv, øv, øv, øv...

Fra : Hanne Hertzog

Dato : 26-10-04 13:07

"Henrik Münster" <news@muenster.dk> writes:
>Min PowerBook har lige knækket et hængsel
>--
>Venlig hilsen
>Henrik Münster
>Esbjerg

Nej, hvor æreligt. Jeg føler med dig. Prøv at henvende dig til Erik
Skovgaard: mac10@os.dk Han er nok redning i sådan en situation.
Hilsen Hanne

WWW.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-04 21:40

In article <fc.0073fb6b0686a2e73b9aca00902960cd.686a3c2@net.dialog.dk>,
"Hanne Hertzog" <hanne@enterpol.dk> wrote:

> Nej, hvor æreligt. Jeg føler med dig. Prøv at henvende dig til Erik
> Skovgaard: mac10@os.dk Han er nok redning i sådan en situation.

Tak for rådet, men jeg har kontaktet vores lokale Mac-forhandler
<http://tbn.dk>. Apple oplyste mig om, at han var den nærmeste
reparatør. Det var han noget overrasket over at høre, da jeg ringede til
ham, men det glædede ham da, at han var blevet autoriseret.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Erik Richard

Dato : 26-10-04 23:24

Hejsa
Nå, så behøvede jeg ikke svare, - sen sletter jeg igen.

Men jeg kan ikke dy mig her midt i al det triste lige at fortælle, at
jeg har vundet min tvist med PostDanmark omkring den ødelagte Pismo 500,
men det måtte godt nok helt til Trafikministeriets Færdselsstyrelsen,
før PD gav sig, - så den er nu afleveret nede i OfficeLines nye flotte
butik...

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net>

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 26-10-04 17:50

On Tue, 26 Oct 2004 12:03:44 +0200, Henrik Münster wrote:

> Min PowerBook har lige knækket et hængsel

Eller "hvordan man får en undskyldning for at handle mere på Apple
Store".

--
MVH
osv...

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 26-10-04 19:30

I artiklen <news-C63098.12034426102004@news.tele.dk> , "Henrik Münster"
<news@muenster.dk> skrev:

> Min PowerBook har lige knækket et hængsel

Har du ikke AppleCare?

Fra : Henrik Münster

Dato : 26-10-04 21:30

In article <417e97b0$0$204$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
"Niels Jørgen Kruse" <nospam@ab-katrinedal.dk> wrote:

> I artiklen <news-C63098.12034426102004@news.tele.dk> , "Henrik Münster"

> Har du ikke AppleCare?

Nej. Jeg er en af de hårde nitter, der aldrig køber den slags
forsikringer. Nu må jeg så bruge nogen af de mange penge, jeg har sparet
på den måde gennem tiden. Jeg overvejede det en del, dengang, men efter
diskussion bl.a. her i gruppen blev jeg enig med mig selv om, at det var
værd at tage chancen.
Der er dog et lille håb. Vores lokale forhandler gjorde mig
opmærksom på, at den er mindre en to år gammel. Og vi har jo to års
reklamationsret her i landet iflg. købeloven. Hvis de vil tro på, at det
er en medfødt svaghed i hængslet. Og det må det næsten være. Jeg har
behandlet den som en lille baby. Den er altid blevet båret med andagt.
Den har stået som stationær computer langt det meste af tiden med
eksternt tastatur og mus. Så jeg har dårligt nok rørt ved den. Og det er
langt fra hver dag, låget er blev lukket og åbnet. Måske er problemet,
at hængslet er rustet fast.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster