Skriftvindue og character palette vindue
Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-10-04 03:07

Hej

Jeg er ved at være tæskehamrende træt af, at når jeg bruger "skrift" i
mail, samt character palette, så er de to vinduer ikke til at minimere
og de er hele tiden i vejen

Er det mig eller vinduerne der er noget galt med? :-/
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge

Lone

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-10-04 10:05

Lone Schmidt <mailloneFJERN@netscape.net> wrote:

> [...]
> og de er hele tiden i vejen
>
> Er det mig eller vinduerne der er noget galt med? :-

Brug Æble-T til at vise og skjule Skrift paletten. Har du forsøgt dig
med at hive i vinduets nederste højre hjørne for at gøre det mindre og
set hvordan det opfører sig?

Tegnpaletten er et lokum af en palette som man kun har behov for ved
sjældnere lejligheder vil jeg mene, så hvorfor har du den på skærmen?
Den kan dog minimeres.
--
Michael Tysk-Andersen
tysk-andersen.dk

Fra : Lone Schmidt

Dato : 23-10-04 11:46

> [...]
>
> Tegnpaletten er et lokum af en palette som man kun har behov for ved
> sjældnere lejligheder vil jeg mene, så hvorfor har du den på skærmen?

Tak for svaret

Jeg bruger også æble -T, har også flået i hjørnet adskillige gange
Skrift og tegnpaletten er kun vinduer jeg har åbent en gang imellem,
hvis mailen skal være lidt anderledes, men de irriterer mig hvergang

Det har meget med vane at gøre, men jeg forstår bare ikke hvorfor nogle
at vinduerne ikke har den gule "dock" knap".

Jeg må bare lære at leve med det
--
Venlige hilsner og
grumme god hygge