Internet Connect, Main Number
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-10-04 22:52

Hej!

Jeg har et problem i Internet Connect som jeg ikke lige kan greje.
I fanebladet/sektionen Bluetooth har jeg fra starten konfigureret en
konto med navnet Main Number som vist nok var et "default" navn som den
selv foreslog.
Nu er problemet at jeg gerne vil slette det som er i denne konto og
ændre det til noget andet. Desværre så kan man af en eller anden grund
ikke overskrive denne Main Number konto....
Hvad kan man gøre for at det kan lade sig gøre, er der en .plist som man
kan ændre i eller hvad gør jeg/ gør jeg galt ???

Fra : Morten Krogh Nielsen

Dato : 15-10-04 11:14

Hej

default indstillingen er den du har indstillet i Netværksindstillingerne
i Systemindstillingerne. Her skal du ændre din default.

Morten

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 15-10-04 13:59

Morten Krogh Nielsen wrote:
> Hej
>
> default indstillingen er den du har indstillet i Netværksindstillingerne
> i Systemindstillingerne. Her skal du ændre din default.
>
> Morten

Nemlig ja, det er kanon, og det virker... jeg takker og bukker!
Det et er jo lidt sjovt man opdager jo slet ikke at man har sat det op
under Network, man kommer jo slet ikke der ind hvis man følger guiden i
Bluetooth.
Anyway, når man nu ved det er det jo logisk nok !!