Hvorfor denne mail-fejl?
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 01-11-04 02:55

Jeg er lidt i tvivl om hvilken gruppe spørgsmålet her hører hjemme i -
dk.edb.internet.udbydere var dog mit bedste bud.

Jeg har netop udsendt et nyhedsbrev, og får en del af nedenstående
mails tilbage fra Ofir. Hvad skyldes dette? Umiddebart kunne det ligne
et spamfilter af en slags (der står noget med, at serveren nægter
relay for afsenderadressen), men kan det virkelig ikke lade sig gøre
at sende mails til mange brugere hos Ofir lige efter hinanden?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din simlock!

Ring gratis fra din fastnet-telefon: http://www.simlock.dk/link/uvtc/

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 01-11-04 10:32

Umiddelbart ligner det en fejl hos ofir, da
MODTAGERADRESSEFJERNET(a)webmail11.ofir.dk burde være en modtager hos
webmail11.ofir.dk. Prøv at kontakte ofir.

Niels Dybdahl