Mangel på nyhedsgrupper?
Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 13:24

Er der nogen som ved hvorfor alt.anti-ebay ikke kan ses via TDC's news
servere?
Jeg er ikke ude på at råbe konspirationsteorier ud over det hele, det
undrer mig blot at jeg kan finde den på Google:
http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&group=alt.anti-ebay

Er det mig der er galt på den, eller hvad? Er der nogen som kan se den
på Cybercity/Get2net?

Det er jo ikke ligefrem fordi den består af børneporno eller nazi
propaganda

- Erling

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 28-10-04 13:29

Erling And <None> writes:
>Er der nogen som ved hvorfor alt.anti-ebay ikke kan ses via TDC's news
>servere?

Den er sikkert ikke oprettet i henhold til kravene i alt.config?

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans

Dato : 28-10-04 17:14

Erling And wrote:
> [...]
> på Cybercity/Get2net?
>
> Det er jo ikke ligefrem fordi den består af børneporno eller nazi

Den er på Tele2's server.

Hans