Reduceret downloadhastighed på news.inet.t~
Fra : Steffen

Dato : 24-10-04 12:10

Når jeg tester min downloadhastighed ligger den - som den skal - på 128
KiloByte/s. Når jeg downloader noget fra alt.binary.mp3 via
news.inet.tele.dk ligger hastigheden næsten altid omkring 60 KiloByte/s.
Har andre med konto hos TDC gjort tilsvarende erfaring?
Hilsen
Steffen

Fra : Rudi Stegen

Dato : 24-10-04 12:15

Hej Steffen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere:

> Når jeg downloader noget fra alt.binary.mp3 via
> news.inet.tele.dk ligger hastigheden næsten altid omkring 60
> KiloByte/s.

TDC indførte for længe siden (vist op mod et par år..?)
maksimumshastighed på deres news.inet.tele.dk. De har en ren
tekstserver - i.e. en server uden binærgrupper - som så vidt vides ikke
er berørt af det.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Steffen