Registrering af flere domæner
Fra : Sophus Vørsing

Dato : 20-10-04 15:30

Kære gruppe,

Jeg står overfor at skulle registrerer 2 stk. .com + 2 stk. .dk + 1 stk.
..se + 1 stk. .no + 1 stk. de domæner.

http skal peges mod en allerede fungerende hjemmeside der ligger på et .dk
domæne.

Jeg ved ikke helt hvad der skal ske med mail endnu, højest sandsynligt skal
de forblive inaktivt men ellers skal den peges mod en exchangeserver. Er der
noget jeg skal tage ind i betragtningerne i denne forbindelse?

Kan man gøre det billigt men samtidigt stabilt?
Kan man gøre det et sted så den fremtidige administration bliver let?

Anbefalinger og gode råd modtages gerne.

Mvh Sophus Vørsing

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 20-10-04 18:58

gratisdns.dk

mvh
Peter

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 26-10-04 13:04

Sophus Vørsing wrote:
> [...]
> Kan man gøre det et sted så den fremtidige administration bliver let?
>
> Anbefalinger og gode råd modtages gerne.

"Peter Kjellerup Rasmussen" <pkr@daimi.au.ak> skrev i en meddelelse
gratisdns.dk

mvh
Peter

------

Jeg har lige konstateret at gratisdns.dk ikke kan klare .no og .de domæner.
Har i andre forslag til hvor man kan administrerer domænerne samlet?

Mvh Sophus