WebSpeed for dyrt ?!
Fra : Olesen

Dato : 17-10-04 09:41

Var der ikke for et par måneder siden snak om,
at WebSpeed ville fordoble hastigheden uden
omkostninger for kunden ?

Hvad skete der med dên, og mon
WebSpeed overhovedet prismæssigt kan
følge med eks. TELE2's 1024 mbit/sek til 359,-/mdr. ???

Nej vel..WebSpeed er en dyr løsning.

Fra : ShutEye

Dato : 17-10-04 11:04

> [...]
>
> Hvad skete der med dên, og mon
> WebSpeed overhovedet prismæssigt kan
> følge med eks. TELE2's 1024 mbit/sek til 359,-/mdr. ???

Hvis Tele2 kan tilbyde 1024mbit/s til 359, så skal jeg ha det :)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-10-04 11:12

"ShutEye" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Hvis Tele2 kan tilbyde 1024mbit/s til 359, så skal jeg ha det :)

Jeg skifter også øjeblikkeligt, hvis de kan det.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-04 11:28

"Ivan V. Klattrup" <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote in message

> Jeg skifter også øjeblikkeligt, hvis de kan det.

Det ville jeg nok ikke... 1024 mbit... det er 1bits/s
hvis det derimod er 1024Mbit er det vist rimeligt godt gået....

meen regn nu nok med at det er 1024Kbit der er tale om

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 17-10-04 14:57

> [...]
>
> meen regn nu nok med at det er 1024Kbit der er tale om
>prøv at kigge her kører selv på linien og kører godt
http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl
Nero

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 17-10-04 15:23

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk> wrote in message

>prøv at kigge her kører selv på linien og kører godt
> http://www.editorial.tele2.dk/?page=privat_internet_adsl&t2page=privat_internet_adsl

hvorfor skal jeg kigge der´? har selv Tele2 dog 512/512Kbit

Fra : Nero-Wolfe

Dato : 17-10-04 16:03

det var på diskutionen om hvad linien var. du kan jo også blive opgraseret
til 1024 til samme pris

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 17-10-04 16:07

"Nero-Wolfe" <Nero-Wolfe@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> det var på diskutionen om hvad linien var. du kan jo også blive opgraseret
> til 1024 til samme pris

Det er som man ser på det, hvis man kun henter via sin opkobling, så er det
rigtigt at det er en opgradering, hvis men derimod også "sender" er det en
nedgradering.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk