BuyDomains
Fra : John-Erik Byrskov

Dato : 10-10-04 08:09

Hej
er der nogen her i gruppen, der ved om BouDomains er stået af, jeg har
i den sidste uge forsøgt at kontakte dem via "Live Suport" og deres
andre tilgængelige e-mailadresser men får ingen respons.
hilsen John

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 10-10-04 08:24

In <10973922980.467464881740643@dtext.news.tele.dk> John-Erik Byrskov <byrskov@9CT52mail.dk> (slet 9CT52) writes:

> [...]
>i den sidste uge forsøgt at kontakte dem via "Live Suport" og deres
>andre tilgængelige e-mailadresser men får ingen respons.

De er noget idioter. De svarer dig nok bare ikke.

/Martin

Fra : Goofy_dk

Dato : 18-10-04 22:17

Vil give martin fuldstændig ret.

De er hamrende ligeglade med deres resterende kunder. Vil tro at deres
supporter har været på efterårsferie.

Kan kun anbefale at komme vær fra dem så hurtigt som muligt.

Kig evt. på http://www.stopbuydomains.dk for mere information