TV-out/in
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-05-01 16:17

Hejsa.

Jeg skal sætte et digitalt kamera til min computer, hvilket grafikkort til
billige penge har sådan et tv-in stik.

Jo billigere jo bedre,

MVH: Lasse Stig Thomsen

Fra : Claus Lerbech Jensen

Dato : 14-05-01 16:24

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading(spam).dk> wrote in message
> Hejsa.
>
> Jeg skal sætte et digitalt kamera til min computer, hvilket grafikkort til
> [...]

hvad med at at benytte USB porten

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-05-01 16:31

Det er et digitalt videokamera. så derfor vil jeg gerne kunne benytte et
TV-in

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-05-01 13:07

Er du sikker på du ikke skal bruge en FireWire port og ikke en analog video
indgang?

Bortset fra det så laver bl.a. ATI grafikkort som har den slags indgange, men
jeg anbefaler at finde nogle sider på nettet som omhandler Digital video m.v.
Der er helt sikkert nogen som har testet den slags udstyr.

Mvh

Bruno