Radeon 9600 Pro og 250W SF - Erfaring?
Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 12:27

Hej!
Der er nogen der har gode eller dårlige erfaringer med af sætte et Radeon
9600 Pro kort i en PC med en strømforsyning på kun 250W?

Mvh.
Peer

Fra : Flemming Joensson

Dato : 01-11-04 21:07

"Peer" <morninghair(snabel-a)hotmail.com> wrote in

> Hej!
> Der er nogen der har gode eller dårlige erfaringer med af sætte et Radeon
> 9600 Pro kort i en PC med en strømforsyning på kun 250W?

Jeg har i snart et år kørt med et Radeon 9600 non-Pro på en Shuttle XPC som
kun havde en PSU på 220W. Men det er ikke kun PSU og grafikkort du skal
tjekke, det kommer jo også an på hvad der ellers er i PC'en. Hvis der er 5
HD's og et par DVD-ROm eller lignende kan du også få problemer.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 23:29

"Flemming Joensson" <flemming@joensson.invalid> wrote in message >

> [...]
> tjekke, det kommer jo også an på hvad der ellers er i PC'en. Hvis der er 5
> HD's og et par DVD-ROm eller lignende kan du også få problemer.

Det har du fuldstændig ret i. Jeg tror dog jeg har en ret standard opbygget
PC, med én HD, et DVD drev og en DVD brænder.

/Peer.