Catalyst 4.10 og SP1
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 25-10-04 12:44

Hej,
Nu står der jo på Ati's hjemmeside, at de anbefaler at man har
installeret XP SP2, før man installerer Catalyst 4.10 -vil det sige, at
jeg skal holde mig fra at opdaterer driverne til mit 9600XT, da jeg ikke
har installeret (eller tænkt mig at gøre det) SP2, eller er det blot en
generel anbefaling fra Ati's side, og driverne virker i virkeligheden
fint under SP1?
På forhånd tak for hjælpen,
Mvh. Jakob Færch-Jensen

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 29-10-04 09:15

Uncle Evil@home wrote:
> [...]
> har installeret (eller tænkt mig at gøre det) SP2, eller er det blot en
> generel anbefaling fra Ati's side, og driverne virker i virkeligheden

Kan det passe at der ikke er nogen der ved noget?

/Jakob

Fra : Byte Me

Dato : 29-10-04 09:20

On Fri, 29 Oct 2004 10:14:32 +0200, "Uncle Evil@home"
<jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> wrote:

>Kan det passe at der ikke er nogen der ved noget?

Ja ja, så okay da.

Her på mine maskiner virker Catalyst 4.10 fint med både
en "rå" windows XP uden service packs og en med SP1.
SP2 har jeg ikke gidet downloade endnu.

mvh BM

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 29-10-04 10:02

> Ja ja, så okay da.
>
> Her på mine maskiner virker Catalyst 4.10 fint med både
> en "rå" windows XP uden service packs og en med SP1.
> SP2 har jeg ikke gidet downloade endnu.

Rightyho... se, det var jo ikke så svært vel? ;v)
Tak for svaret!
Mvh. Jakob