Grafikkort problem
Fra : Steen Jensen

Dato : 23-10-04 07:46

Jeg er rendt i et mystisk problem med mit Triplex Ti 4600 kort. Når jeg
starte masinen første gang om morgenen sender den ingen billede til
skærmen.Slukker jeg så masinen og starter igen er der ingen problemer resten
af dagen så kan den slukkes og tændes alt det jeg har lyst til. Nu har jeg
så bytte rundt på kortene i de 2 maskiner jeg har så er der ingen problemer
mere det skal så lige siges at der hvor triplex kortet sider nu har jeg
ingen mulighed for at bruge dvi udgangen.Kan man forstille sig at kortet er
defekt men det kun er dvi udgangen eller er det den maskine det høre til der
pludselig har problemmer med kort med dvi udgang. Det værste ville være
hvis det var min Viewsonic VP 201s der har et problem.

Håber jeg har overskuelig gjort problemet, Jeg ville være ked af at købe et
nyt kort hvis det ikke er det der er problemet men jeg har svært ved at
undvære min dvi udgang samen med min viewsoniv.

Mvh og på forhånd tak

Steen Jensen