Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Problemer med TV-out....
Fra : Jean

Dato : 20-10-04 18:39

Hej NG!

Jeg har en PC med Geforce 4 kort med TV-out. Det har jeg koblet til et
fjernsyn via S-video-stikket i grafikkortet og så til scart-stikket i
fjernsynet. Der er billede på, men kun i sort/hvid.

Driverne er de nyeste fra Nvidia.com.

Nogen der en ide til at løse problemet?

Mvh Jean.
--
I tvivl om nethandel?
Tjek: www.net-tjek.dk

Fra : Sune Salminen

Dato : 20-10-04 18:45

Jean wrote:
> [...]
> fjernsyn via S-video-stikket i grafikkortet og så til scart-stikket i
> fjernsynet. Der er billede på, men kun i sort/hvid.

Som sagt, det oftest stillede spørgsmål...

Så pyt da...

Er du sikker på at dit TV understøtter S-video?
Prøv med Composite istedet.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jean

Dato : 21-10-04 13:56

Sune Salminen skrev:
> Er du sikker på at dit TV understøtter S-video?
> Prøv med Composite istedet.

Nej, det er jeg ikke. Composite?

Tak for dit svar!

Mvh Jean.