ATI grafikkort med bundled HL2 ????
Fra : Allan Toft

Dato : 19-10-04 17:48

Jeg læste for længe siden noget om at man kunne købe sig et grafikkort med
chipset fra ATI hvor der ville være en kupon i pakken til d/l af HL2.

Nu er det jo ved at nærme sig at spillet kommer men indtil videre er det kun
lykkedes mig at finde en forhandler med et kort der opfylder kravene...

se under flere specifikationer/programmel

Mit ? er - findes der ikke andre og gerne større kort hvori spillet følger
med?

Gerne et http:// link tak

mvh
Allan

---

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 20-10-04 11:44

"Allan Toft" <allan.toft@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> se under flere specifikationer/programmel
>
> Mit ? er - findes der ikke andre og gerne større kort hvori spillet følger

H-L 2 fulgte med 9600 XT og 9800 XT kortene, da de kom frem.

Men for det første viste det sig snart efter, at det var op til
producenterne at vælge om det skulle følge med, hvilket ikke alle gjorde.

For det andet er det efterhånden længe siden at denne mulighed ophørte fra
ATI's side, så du kan kun regne med at finde spillet i visse restoplag af
kort, såsom det du har kigget på.

Det er nok en bedre ide at købe dig et billigere kort og så købe spillet ved
siden af.

Et kraftigere kort, der også er støjsvagt, kunne være dette:

Venlig hilsen
Henrik

Fra : Larsen

Dato : 20-10-04 19:34

> Mit ? er - findes der ikke andre og gerne større kort hvori spillet følger
> [...]

Jeg købte mit ATI 9800XT på Falkoner Alle incl. HL2. Kan ikke huske navnet
på butikken, men svaret er altså: jow der gør......

mvh

Larsen

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 20-10-04 20:03

"Larsen" <not@for.you.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg købte mit ATI 9800XT på Falkoner Alle incl. HL2. Kan ikke huske navnet
> på butikken, men svaret er altså: jow der gør......

Men hvornår gjorde du det?
Var det for nylig, i går, eller længe siden?

Det jeg mener er, om det så er muligt at få mere?
Det er vel det Allan gerne vil vide.

VH
Henrik