Grafikkort til 700 mhz Duron.
Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-10-04 17:49

Jeg er ved at flække en maskine sammen til min bror af stumper jeg har
liggende, men jeg mangler et grafikkort, og det er et område jeg ikke aner
en dyt om. Det er en 700 mhz Duron og den skal kunne trække Warcraft III,
så hvad bør jeg gå efter, hvis jeg vil have mest muligt for pengene?

ATI eller nVidia? Nyt eller brugt? Vi snakker nok om et budget på 200 til
350 kr.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-04 17:58

Lasse Jensen wrote:
> [...]
> for pengene?
>
> ATI eller nVidia? Nyt eller brugt? Vi snakker nok om et budget på 200

Geforce2 Titanium. Eller et Radeon 9200 f.eks.

Begge kort burde kunne fås for de penge.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-10-04 20:45

Sune Salminen wrote:

> Geforce2 Titanium. Eller et Radeon 9200 f.eks.

GF3 Ti200 burde også være til at komme i nærheden af.

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Holm

Dato : 16-10-04 21:05

Lasse Jensen wrote:
> [...]
> for pengene?
>
> ATI eller nVidia? Nyt eller brugt? Vi snakker nok om et budget på 200

kr. 150 over dit budget, men man får altså seriøst meget for pengene med
sådan et kort.

Peter

Fra : Peter Holm

Dato : 16-10-04 21:06

> kr. 150 over dit budget, men man får altså seriøst meget for pengene
> med sådan et kort.
>
> Mvh
> Peter

hov - her til kr. 418,-