s3 virge gx2 - grafikkort til arcademaskin~
Fra : Peter Holm

Dato : 16-10-04 16:02

Hejsa
jeg er ved at samle en arcademaskine med et
j-pac kort

http://www.ultimarc.com/jpac.html

Jeg har et gammelt s3 virge gx2 grafikkort monteret i pc'en, men er usikker
på, om dette kort kan bruges.
Det er noget med at grafikkortet skal kunne gå ned til 15hz (eller 31hz) for
at virke til jpac-kortet.

Hvordan finder jeg ud af om mit
s3 virge gx2 kan køre 15hz (31hz)?

Mvh

Peter

Fra : Lasse Jensen

Dato : 16-10-04 17:45

Peter Holm wrote:

> [...]
> usikker på, om dette kort kan bruges.
> Det er noget med at grafikkortet skal kunne gå ned til 15hz (eller 31hz)

Prøv... men det mener jeg nu det burde (31 hz). Ellers kan du komme forbi
mig og hente nogle andre grafikkort at prøve med.

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Sune Salminen

Dato : 16-10-04 17:57

Peter Holm wrote:
> [...]
> usikker på, om dette kort kan bruges.
> Det er noget med at grafikkortet skal kunne gå ned til 15hz (eller

Kilohertz. 15KHz. Ved 15Hz springer lortet i luften.

Du kan hente demoversionen af Powerstrip.
www.entechtaiwan.com

Der er også mange gode råd her:
http://easymamecab.mameworld.net/html/hardware.htm
Og her: http://advancemame.sourceforge.net/ (se efter listen over