9700 pro brændt af :-(
Fra : Peter Wolff

Dato : 16-10-04 12:47

Mit ellers så fede redeon 9700 pro kort er nok brændt af - Igår skulle jeg
spille den nye Tribes demo og det kørte pisse godt. Jeg mener pisse godt -
Intet hak og i 1280 x 1024 med højeste grafik. Men så lige pludselig kommer
der rigtig mange grafikfejl og det vil ikke gå væk efter jeg genstartede, de
er der også under selve opstarten (øv øv øv). Så kan man lære at lade være
med at købe brugt og sætte en passiv køler på. Jeg har ellers temp. måler
på, men jeg glemte selvfølgelig at følge med.

Nu leder jeg efter et kort som ligger indenfor samme standard, men så
billigt som muligt - Det må kunne lade sig gøre, mit kort er over 1½ år
gammelt.

Nogen gode forslag?

På forhånd tak

Peter Wolff

Fra : Glenn Hagedorn

Dato : 17-10-04 12:12

ATI 9800 Serien Er det flotteste og hurtigste kort til pengene. Hvis du vil
spare penge
og er villig til at løbe den riciko det indebære så læs linket ( 9800SE med
R360 processor )
Venligst Glenn.

Fra : Peter Wolff

Dato : 17-10-04 12:34

Jeg har allerede bestil et 9800 non-pro kort - Det ligger meget tæt op af
9700 pro kortet og jeg skal kun give 1350 for det.

Jeg er godt nok træt ar ikke kunne se hvad jeg skriver - Det er så mange
grafikfejl jeg har

Wolff

Fra : Brian Lund

Dato : 19-10-04 02:39

> Jeg har allerede bestil et 9800 non-pro kort - Det ligger meget tæt op af
> 9700 pro kortet og jeg skal kun give 1350 for det.

Brugt eller nyt? - Hvis det er brugt synes jeg nu det er for dyrt!

> Jeg er godt nok træt ar ikke kunne se hvad jeg skriver - Det er så mange
> grafikfejl jeg har

Havde du blæser på din passive profil? - Jeg er nødt til at have en på mit
9500 Pro kort (Dog kun en lille 40mm) da den ellers kan finde på at crashe
efter meget lang tids spil (flere timer grafik og CPU-tungt spil), men mit
kabinet er også ret varmt inden i :)

Hvor har du iøvrigt monteret temperatur-sensoren?

En jeg kender satte en sensor mellem hans P4 CPU og køleprofilen, det endte
med at han måtte købe nyt bundkort OG CPU, og lade _være_ med at sætte den
mellem CPU og profil denne gang ;)

Brian