6800 Ultra
Fra : MartinKnud

Dato : 15-10-04 22:24

Er de til at finde nu i Danmark?

Martin.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-10-04 05:26

"MartinKnud" <martinknudd@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:41703fcc$0$238$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Er de til at finde nu i Danmark?

Tja..jeg venter stadig på det jeg har bestilt så jeg vil tro nej.

/Kenneth Iversen

Fra : Nicolai

Dato : 16-10-04 09:29

> Tja..jeg venter stadig på det jeg har bestilt så jeg vil tro nej.

Hvorfor ikke købe GT? :)

Jeg sparede 1000,- på den facon. Også penge.

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-10-04 11:59

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ikke købe GT? :)

Jo..men nu er der vel ikke video in osv på GT modellerne.
(det er asus´s deluxe version jeg har bestilt)

> Jeg sparede 1000,- på den facon. Også penge.

Betyder ikke så meget for mig :)

/Kenneth Iversen

Fra : Johnny B 2000

Dato : 16-10-04 11:05

jeg har fået mit 6800 Ultra for 1 mdr. siden og der var lidt probs med bios
i den første sending, men det er fixed ... det kører godt, men jeg har hørt
at GT'en kan clockes til ultra og så er der 1k til andre fornøjelser

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 16-10-04 12:00

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hørt
> at GT'en kan clockes til ultra og så er der 1k til andre fornøjelser

Ultra´en kan vel stadig clockes højere end GT eller?

/Kenneth Iversen

Fra : Hr. Albrechtsen

Dato : 17-10-04 02:07

"MartinKnud" <martinknudd@hotmail.com> wrote in message
> Er de til at finde nu i Danmark?

Det skulle være muligt. Jeg fik mit i juli Prøv at søge på
www.edbpriser.dk
---
Mvh
Anders

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-04 11:27

"Hr. Albrechtsen" <nooen@noone.dk> skrev i en meddelelse
> Det skulle være muligt. Jeg fik mit i juli Prøv at søge på
> www.edbpriser.dk

Det kan muligvis bedre betale sig at bestille fra en butik i
udlandet. Den danske importør har problemer med at få nogle
hjem (ihvertfald ifølge butikschefen v. itbutikken)

Om det så også har betydning hvilket mærke kortet er ved
jeg ikke.

/Kenneth Iversen

Fra : Hr. Albrechtsen

Dato : 17-10-04 13:02

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.tele.duh> wrote in message
> [...]
> hjem (ihvertfald ifølge butikschefen v. itbutikken)
>
> Om det så også har betydning hvilket mærke kortet er ved

Jeg kan anbefale www.overclockers.co.uk. De har også Radeon X800 XT (ikke
PE!) på lager.
---
Mvh
Anders

Fra : Nicolai

Dato : 17-10-04 13:19

Enig.

> Jeg kan anbefale www.overclockers.co.uk. De har også Radeon X800 XT (ikke
> PE!) på lager.

Der købte jeg mit MSI 6800GT. Klassekort. 30db.

Fra : Johnny B 2000

Dato : 17-10-04 15:07

jeg fik mit hos betafon.dk i kbh. for over en mdr. siden og da jeg kiggede
på deres hjemmeside sidst havde de da asus x800xt pe på lager

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 17-10-04 20:20

" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> jeg fik mit hos betafon.dk i kbh. for over en mdr. siden og da jeg kiggede
> på deres hjemmeside sidst havde de da asus x800xt pe på lager

Det var så ikke PE versionen han snakkede om.

/Kenneth Iversen

Fra : Johnny B 2000

Dato : 18-10-04 23:02

øøøh ... han skrev at PE ikke var på lager .... men at de havde alm. xt på
lager, derfor skrev jeg at de havde PE på lager sidst jeg kiggede hos
betafon

jeg undskylder da hvis jeg har trådt nogen over tæerne

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 19-10-04 23:02

> øøøh ... han skrev at PE ikke var på lager .... men at de havde alm. xt på
> lager, derfor skrev jeg at de havde PE på lager sidst jeg kiggede hos
> betafon

Ah på den måde PE er altså bedre.
Men om ikke andet vil jeg ikke anbefale at bestille postordre ved
dem. Ihvertfald ikke hvis man regner med at få svar på sine forespørgelser
via email.

> jeg undskylder da hvis jeg har trådt nogen over tæerne

Overhovedet ikke.

/Kenneth Iversen