Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Billigste skærmkort med DVI
Fra : Morten Bowman

Dato : 15-10-04 11:37

Hejsa
Har lige købt ny skærm da jeg troede den var defekt. Men det viser sig nu at
det var grafikkortet. Så nu sidder jeg med en dejlig fladskærm, med dårlig
billede.
Det skal ikke være et tip-top kort, bare et ok indtil jeg får råd til et
bedre.
Jeg har A7V133 1,4 Thrb Athlon

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 15-10-04 14:35

On Fri, 15 Oct 2004 12:37:26 +0200, Morten Bowman
<newsFJERN@bowmanNOSPAM.invalid> wrote:

> [...]
>billede.
>Det skal ikke være et tip-top kort, bare et ok indtil jeg får råd til et

Fås for 250 kr fra www.compumail.dk

Cube3D serien

radeon 7000 koster ca. 250

men du kan få 128 Mb på et kort til 389,-

og med passiv køling

mvh

John

Fra : Morten Bowman