Tv-out
Fra : Quadro

Dato : 13-10-04 12:35

For nylig købte jeg et nyt grafikkort. Et GeForce FX5700. Mit gamle var et
GeForce 4ti4200.

Når jeg skal bruge mit tv-out får jeg kun sort/hvid på mit TV. Jeg bruger de
samme ledninger som på mit GF4ti4200 så jeg ved at det virker med mit TV. Og
når jeg har tilsluttet grafikkortet med TV'et og jeg genstarter, kommer
bootskærmen også
på tv'et i FARVER. Billedet forsvinder så igen når jeg kommer ind i Windows.

Jeg er næsten overbevist om at det er noget med jeg skal vælge PAL B eller
noget lign. Det skulle jeg med mit gamle grafikkort. Problemet er at jeg
slet ikke kan vælge noget med PAL eller NTSC med de drivere jeg har til
FX5700. PT er det 61.77, de nyeste fra nVidia, men jeg har prøvet og
uninstallere dem og installere nogle ældre. Samme resultat. Sort/hvid

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-10-04 15:00

Quadro wrote:
> [...]
> eller noget lign. Det skulle jeg med mit gamle grafikkort. Problemet
> er at jeg slet ikke kan vælge noget med PAL eller NTSC med de drivere

Du skal højreklikke på billedet af et TV og vælge 'device adjustments'

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Quadro

Dato : 13-10-04 20:48

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:ckjccb$1i68

> Du skal højreklikke på billedet af et TV og vælge 'device adjustments'
>
> -Sune

OK...

Den står på NTSC-J og jeg kan ikke vælge andet. Fluebenet bliver ved med at
være på NTSC-J uanset om jeg klikker på PAL-B eller noget andet.

Vanvittigt frustrerende!

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-10-04 22:18

Quadro wrote:
> [...]
>
> Den står på NTSC-J og jeg kan ikke vælge andet. Fluebenet bliver ved
> med at være på NTSC-J uanset om jeg klikker på PAL-B eller noget

Hmm, det var da underligt. Prøv at højreklikke på TV'et, klik 'select TV
Format' og vælg 'advanced' og vælg så et andet TV format og tryk Apply.

Virker det nu?

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Quadro

Dato : 14-10-04 15:48

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> wrote in message news:ckk615$2cq4

> Hmm, det var da underligt. Prøv at højreklikke på TV'et, klik 'select TV
> Format' og vælg 'advanced' og vælg så et andet TV format og tryk Apply.
>
> Virker det nu?
>
> -Sune

Sørme så! Tak skal du have.

Efter lidt finjustering blev billedet faktisk ganske fint.

Fra : Paw

Dato : 31-10-04 11:35

Hvordan står billedet? Er det til at læse teksten under iconerne på
skrivebordet?