DVI-D hvad er det?
Fra : Bo

Dato : 10-10-04 20:57

Hej

Jeg er blevet lidt vild med Sonys nye SDM-HS94PB. Men der kræves et
grafikkort med DVI-D. Er der nogen som kender til DVI-D og hvilket kort i
1000 kr. klassen der kan anbefales til Sonys nye skærm?

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 10-10-04 22:07

Bo skrev:

> Jeg er blevet lidt vild med Sonys nye SDM-HS94PB. Men der
> kræves et grafikkort med DVI-D.

DVI-D er bare den "ægte" digitale forbindelse, så det gælder blot
om at finde et grafikkort med DVI-udgang.

Se evt.: <http://shop.store.yahoo.com/directron/dviguide.html#cabling>

--
Hilsen
Madsen

Fra : Bo

Dato : 11-10-04 08:30

Hej

Der er nogle grafikkort der har DVI-I. Kan jeg bruge det? Jeg synes ikke der
er mange med DVI-D.

Kender du noget til skærmen jeg foreslår?

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-10-04 08:48

"Bo" <b@b.dk> wrote in

> Der er nogle grafikkort der har DVI-I. Kan jeg bruge det? Jeg synes
> ikke der er mange med DVI-D.

Jeg vil råde dig til at følge Thomas' link. Siden giver et fint overblik
over hvad DVI-D, DVI-A, DVI-I står for.

Hvis du klikker på linket og læser der kan jeg ikke forestille mig andet
end at du ikke havde ville have stillet ovenstående spørgsmål.

Her er linket igen
http://shop.store.yahoo.com/directron/dviguide.html#cabling

På min skærm viser siden forklaringen om DVI-I lige midt på skærmen når jeg
klikker på linket, jeg skulle ikke engang scrolle - så prøv og læs den
forklaring (det er mindre end 10 linjer - så det er ikke en større
afhandling du skal til at pløje dig igennem) først og spørg så igen hvis du
stadig er i tvivl.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'