Radeon 9600 pro Tv-out
Fra : K. Petersen

Dato : 10-10-04 02:03

Hej i Gruppen!

Har lige købt sådan et kort sammen med min nye computer.

Kan bare ikke rigtig finde ud af det tv-out. Der er billede
på tv'et, men ikke hele billedet. F.eks hvis jeg har musen
i højre side af skærmen, ja så kan man ikke se det der er
i venstre side af skærmen.

Håber i forstå hvad jeg mener og kan hjælpe mig lidt på vej.

Mvh
Kasper

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-10-04 19:00

K. Petersen wrote:
> [...]
> i venstre side af skærmen.
>
> Håber i forstå hvad jeg mener og kan hjælpe mig lidt på vej.

Slå overscan fra.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : K. Petersen

Dato : 10-10-04 19:55

--
Mvh / Best Regards

Kasper Petersen
"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Slå overscan fra.
>
> -Sune
>
> --
> Check out my band at www.secondnature.dk
> Remove the monkey to send mail.

Det gør man inde under skærme -> egenskaber for tv -> justering, er det
rigtigt.

Hvis ja, så har det aldrig været slået til.

Andre forslag.

--
Mvh / Best Regards

Kasper Petersen

Fra : Peter Jensen

Dato : 11-10-04 14:16

"K. Petersen" <petersenk2004@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Kan bare ikke rigtig finde ud af det tv-out. Der er billede
> på tv'et, men ikke hele billedet. F.eks hvis jeg har musen
> i højre side af skærmen, ja så kan man ikke se det der er
> i venstre side af skærmen.

Du kører formentlig 2 forskellige opløsninger på hhv.
din skærm og dit TV. Derfor vil TV'et panorere
når du flytter musen rundt på skærmen.
Jeg kender desværre ikke til om man kan
slippe af med det på andre måder end
at sætte begge til samme opløsning.
--
Peter J

Fra : Ukendt

Dato : 13-10-04 12:33

K. Petersen wrote:
> Kan bare ikke rigtig finde ud af det tv-out. Der er billede
> på tv'et, men ikke hele billedet. F.eks hvis jeg har musen
> i højre side af skærmen, ja så kan man ikke se det der er
> i venstre side af skærmen.

Sæt sekundær skærmen til 800*600

/DGS!