opdatering af driver til onboard grafikkor~
Fra : Brian Lænø

Dato : 09-10-04 15:13

Hej
Min lillebror's kontor pc er lidt sløv.
Den bruges kun til kontor opgaver.
Jeg har kontroleret den for virus med mere.
Det næste bliver opdatering af bios og div. driver.
Bundkortet er et Asus p4p800-vm, med Intel 82865G grafik chip.
På Intel egen hjemeside er der nye drivere til denne chip.
På Asus hjemeside er grafik driverne ældre.
Kan man bruge Intel driver, eller skal man bruge Asus driverne, når det nu
er et onboard grafikkort?

--
Brian

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-10-04 15:21

"Brian Lænø" <brian-la-fjern-@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> På Asus hjemeside er grafik driverne ældre.
> Kan man bruge Intel driver, eller skal man bruge Asus driverne, når det nu

Snup I blot Intels drivere, det sker der ikke noget ved.
Det er ikke altid at bundkort producenterne ligger inde med de nyeste
drivere.

Mvh
Benjamin

Fra : Brian Lænø

Dato : 11-10-04 19:42

"Laziter [9440]" skrev >
> Snup I blot Intels drivere, det sker der ikke noget ved.
> Det er ikke altid at bundkort producenterne ligger inde med de nyeste
> [...]

Jeg har skiftet, og det virker fint.
Tak for hjælpen.

--
Brian