Program til justering af lys og kontrast
Fra : den ægte fotomand

Dato : 08-10-04 13:17

Hejsa

Kan man få et freeware program hvor man kan justere lys og kontrast og
farver på en skærm? Min mors nye skærm kan nemlig ikke det på skærmen.

Mvh

Per

Fra : Sune Salminen

Dato : 08-10-04 13:42

den ægte fotomand wrote:
> [...]
>
> Kan man få et freeware program hvor man kan justere lys og kontrast og
> farver på en skærm? Min mors nye skærm kan nemlig ikke det på skærmen.

Din mors nye skærm?? Hvor ny er den skærm.

Højreklik på skrivebordet, klik egenskaber, klik på sidste faneblad og
klik så på "Avanceret". Afhængig af hvilket skærmkort der sidder i din
mors maskine vil du muligvis støde på en menu derinde hvor du kan
justere den slags.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : den ægte fotomand

Dato : 08-10-04 17:42

> Din mors nye skærm?? Hvor ny er den skærm.

det ved jeg ikke, det er en 17" hun har fået fra nogle venner.

> [...]
> klik så på "Avanceret". Afhængig af hvilket skærmkort der sidder i din
> mors maskine vil du muligvis støde på en menu derinde hvor du kan

Jeg kan da sige, at jeg ikke selv har den mulighed, og mit mors kort, er et
eller andet 4MB kort jeg fik af min nabo. Med standard driver fra win 98.

mvh Per

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-10-04 17:54

"den ægte fotomand" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> eller andet 4MB kort jeg fik af min nabo. Med standard driver fra win 98.

Søg på google efter et program der hedder Powerstrip, det kan det du søger
plus en hulens masse andet.
Det er ganske vist ikke helt freeware, men den eneste bug der kommer frem på
skærmen er under opstarten hvor der skal ventes 5 sekunder før man kan
trykke på OK.

Mvh
Benjamin

Fra : Johnny B 2000

Dato : 09-10-04 13:45

powerstrip er hvad du skal bruge ... til din maskine vil jeg foreslå en
ældre udgave af prg.

"ctrl alt +" giver mere lys
"ctrl alt -" giver mindre lys
"ctrl alt s" giver standard indstillingerne tilbage

--
Johnny [2000 Frb.]
fjern SLETDETTE i mailadr. for direkte mail

Fra : den ægte fotomand

Dato : 09-10-04 17:15

--
Billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!
" Johnny B 2000" <johnnyb2000SLETDETTE@sol.dk> skrev i en meddelelse
> powerstrip er hvad du skal bruge ... til din maskine vil jeg foreslå en
> ældre udgave af prg.

og hvor finder man så det? skal jeg bare søge på powerstrip på google? og er
det freeware?

Vh Per

Fra : Sune Salminen

Dato : 10-10-04 19:00

den ægte fotomand wrote:

> og hvor finder man så det? skal jeg bare søge på powerstrip på
> google? og er det freeware?
>
> Vh Per

www.entechtaiwan.com

Måske findes der en gammel version som er gratis.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.