ASUS V999 6800GT for 2799,-?!
Fra : Nicolai

Dato : 06-10-04 14:44

www.shg.dk

Er det virkeligt rigtigt, eller er det de sædvanlige "tastefejl" fra deres
side af.

Hvis det er rigtigt brækker jeg mig over at have betalt 3600,- for MSI's
6800GT . . .

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai - www.webhostingdanmark.dk

Fra : Nicolai

Dato : 06-10-04 15:33

> [...]
> side af.
>
> Hvis det er rigtigt brækker jeg mig over at have betalt 3600,- for MSI's

GE (Gamers edition) Som "kun" er et rent 6800 er væsentligt dyrere??

Fra : Erik

Dato : 06-10-04 15:35

"Nicolai" skrev:
> www.shg.dk
>
> Er det virkeligt rigtigt, eller er det de sædvanlige "tastefejl" fra deres side af.
>
> Hvis det er rigtigt brækker jeg mig over at have betalt 3600,- for MSI's 6800GT . . .

Mon ikke den store prisforskel skyldes at der er 128MB ram til forskel?

--
Erik

Fra : Nicolai

Dato : 06-10-04 16:31

> Mon ikke den store prisforskel skyldes at der er 128MB ram til forskel?

Så jeg ikke, men stadig en rigtig god pris imho