AGP/PCI ?
Fra : The MANN

Dato : 03-10-04 19:30

Hejsa NG

Min pc resetter jævnlig 4-6 x i timen !!

så nu er det grafikkortet´s tur til at ryge ud !!!!!

Så er det bare om de skal være et agp kort m64 mb
(det gamle er aopen 32mb agp)
eller et pci

er det nogle retningslinjer at gå efter

kører amd 2000hz 512 mb ddr ram på et ecs k7s5a bundkort og win 98 se

The Mann

Fra : Anders Lund

Dato : 03-10-04 19:51

The MANN wrote:
> Min pc resetter jævnlig 4-6 x i timen !!
>
> så nu er det grafikkortet´s tur til at ryge ud !!!!!

Hvorfor tror du at det er grafikkortes skyld?

> Så er det bare om de skal være et agp kort m64 mb
> (det gamle er aopen 32mb agp)
> eller et pci

Med mindre du har PCI-X, så kan du lige så godt holde dig til AGP. Men
hvorfor havde du tænkt på et PCI?

> er det nogle retningslinjer at gå efter

Hvad skal det bruges til? Hvis dit gamle aopen kort kunne alt det du
ville og du ikke skal bruge det til at spille nogen vilde 3D spil,
behøver du jo ikke at lave det store indkøb. Men hvad vil du give for et
nyt?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : The MANN

Dato : 03-10-04 20:05

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du at det er grafikkortes skyld?

har skifted ram + harddisk strømforsyning

> Med mindre du har PCI-X, så kan du lige så godt holde dig til AGP. Men
> hvorfor havde du tænkt på et PCI?

tror ikke der er pci-x tja jeg ved egentlig ikke hvordan det kom i
betragtning !!??

> [...]
> ville og du ikke skal bruge det til at spille nogen vilde 3D spil,
> behøver du jo ikke at lave det store indkøb. Men hvad vil du give for et

vel 500-1000 dkr og nej jeg spiller ikke de helt store spil !

The MANN

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 03-10-04 20:02

"The MANN" <hamann29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller et pci
>
> er det nogle retningslinjer at gå efter
>
> kører amd 2000hz 512 mb ddr ram på et ecs k7s5a bundkort og win 98 se

Visse versioner af det bundkort kan drille på de mest mærkelige måder. Ofte
hjælper det at opgradere bios.
Har du 1 eller 2 ram klodser i? Det er kendt for at kunne have problemer
hvis der er 2. På nogen hjælper det så at opgradere bios og på andre må man
leve med kun at bruge et modul.

Kurt