Hurtigste PCI grafikkort?
Fra : Nicolai

Dato : 02-10-04 17:15

Forslag modtages med kyshånd.

Har en god ven der har købt en maskine uden agp port... fejl 40...

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Anders Lund

Dato : 02-10-04 17:23

Nicolai wrote:
> Har en god ven der har købt en maskine uden agp port... fejl 40...

Kan man det? Er der så ikke PCI-Express? :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 02-10-04 17:37

"Nicolai" <emailxyznifo@fogh.com> wrote in message
> Forslag modtages med kyshånd.
>
> Har en god ven der har købt en maskine uden agp port... fejl 40...

hehe...jeg havde også en ven der impulskøbt en Bilka-maskine til 4000 med
det hele. Der var den også sparet væk.

Jeg vildeste jeg kunne finde var nVidia FX5200 eller Radion 9200SE
Jeg tror helt sikkert han spørger først inden han køber igen :)

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Floffer Poffer

Dato : 02-10-04 20:18

On Sat, 2 Oct 2004 18:37:02 +0200, "Ole Frederiksen"
<baltzerFJERN_DETTE@mail-online.dk> wrote:

>hehe...jeg havde også en ven der impulskøbt en Bilka-maskine til 4000 med
>det hele. Der var den også sparet væk.
Det bliver nok ikke let at finde et der yder bedre end det der er
on-board

Fra : TGH

Dato : 03-10-04 11:11

Husk at han har 14 dages returret.......
Medmindre det er en specialkonfiguration.

Mvh

TGH

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 03-10-04 11:12

"Floffer Poffer" <postmaster.floffersovs@mail.dk> wrote in message

> Det bliver nok ikke let at finde et der yder bedre end det der er
> on-board

Det jeg købte skulle erstatte et eller andet Intel halløj med 64Mb sharet
ram, så selv et FX5200 er noget hurtigere. Bare ordet "shared" giver mig
myrepatter.

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Michael Nielsen

Dato : 03-10-04 12:55

Ole Frederiksen skrev:

>Bare ordet "shared" giver mig myrepatter.

Shared...
Shared...
Shared... :)

Mvh.
Michael

Fra : Anders Lund

Dato : 03-10-04 14:55

Ole Frederiksen wrote:
> Bare ordet "shared" giver mig
> myrepatter.

Jeg synes ellers at ATI eller Nvidia har sagt at det er fremtiden, når
PCI-X bliver normalt, da man så ville have (næsten?) lige så hurtig
adgang til systemhukommelsen.

Men det er så heller ikke noget jeg har undersøgt da jeg også normalt
går uden om "shared". :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk