3Dmark05 free edition score :o(
Fra : Bo Olesen

Dato : 30-09-04 15:54

1894 i score.
Win XP sp2. direxct 9c.
ATI 9700 non pro
512 mb pc 2100
AMD XP 2400 (266)

Driver catalyst 8.7 - alle setting på højest performance.

Meget grim test at se på - mit system er alt for svagt.

Fra : Dan Mørkbak Sørensen

Dato : 01-10-04 07:57

erhm.. hvad havde du regnet med??

3dmark05 er beregnet til at kunne være en benchmark til fremtidige
systemer(gerne frem til 2005-6) så der er vel ikke noge at sige til at dit
system(som var top notch i 2002) ikke klarer sig så fint?

mit eget system med bl.a. x800xt pe klarer sig heller ikke ovenud
imponerende - 4267 point(min cpu trækker voldsomt ned da det kun er en
533fsb)

--
Dan Mørkbak Sørensen

Fra : jk

Dato : 01-10-04 19:35

"Bo Olesen" <boole@sol.dk> wrote in message
> 1894 i score.
> Win XP sp2. direxct 9c.
> ATI 9700 non pro
> 512 mb pc 2100
> AMD XP 2400 (266)

score: 1728
XP Sp2
ATI 9800 Pro
1 GB 100mhz ram
Intel Pentium 4 1.8ghz
Catalyst 4.5

jeg er sikker på, at min chip og langsomme ram trækker voldsomt ned :(

/JK

Fra : Jonas

Dato : 07-10-04 15:17

hm.. mit får kun 1649 og det er med en 3.0ghz p4 800mhz fsb og 1gb pc3200
ram og et 9600XT fireblade og catalyst 4.9... :/

Fra : Jonny Jensen

Dato : 02-10-04 11:06

Forståeligt. Det er sgu en test som trækker tænder ud selv hos mig :/

5190 i score
WinXP Pro SP2 UK
DX9c
Radeon x800 xt pe
1024 MB PC3200 2-2-2-5
XP"3400"+ (Oc'et XP3200+)
Catalyst 4.9 - default settings

Glæder mig til min AMD64 XP3800+ samt bundkort ankommer :)