ATI all in wonder 9700pro og webcam
Fra : Jan Jensen

Dato : 27-09-04 20:31

Hej nyhedsgruppe.

Jeg kan ikke få mit kamera til at fungere inde i MSN messenger. Jeg kørre
guiden lyd og video og der funger alt ok men jeg kan eks ikke bruge menuen
video justering fejl melding "kan ikke finde kamera". Og når jer prøver at
oprette en video konferance så slår der medsamme fra.

Er der en der har en løsning på mit problem ?

På forhånd tak
Jan

Fra : Manse

Dato : 28-09-04 20:35

"kan ikke finde kamera". Og når jer prøver at
> oprette en video konferance så slår der medsamme fra.
>
> Er der en der har en løsning på mit problem ?

Hejsan

Hvilken webcam er så det du har? tror ikke det er et grafikkortprob. Har du
installeret webcam med den driver den skal have, og kører du med en XP uden
servicepack1?????
Logitech havde mange problemer før servicepack1 f.eks.

Manse