Hjælp, min com genstarter hele tiden i spi~
Fra : Blix

Dato : 21-09-04 14:07

har bygget den com for ca et år siden, men den har altid haft det samme
problem.
den genstarter af sig selv tit når jeg spiller. og jeg har desværre ikke den
store viden indenfor opsætning af bios, da nogle kloge folk jeg kender siger
problemet kan være deri!!!
når den genstarter mit i et spil kan jeg tjekke at den ikke er for varm på
min cpu, men nogle siger det kan være ram eller grafikkort, som måske ikke
er sat ordenligt op.

i bios har jeg sat den til standart indstillinger for vil ikke lave om på
noget jeg ikke forstår...
ang ram opsætning i bios står den til noget der hedder "by spd"( ved noget
der hedder CAS, men ved ikke hvad det er), og grafikkort 64mb da det er
standard opsætningen. men det må jo være der at der måske er noget galt...

mine specs er: p4 2,53NW 512ddrram gf4 ti4800se msi648mx f
(bundkort)
please en der vil hjælpe, måske over msn???

hilsen blix

ps: har installeret sp2

Fra : Anders Lund

Dato : 21-09-04 14:20

Blix wrote:

<En hel masse>

Først, vil jeg anbefale dig at du i fremtiden skriver et noget kortere
emne til dine beskeder.

For det andet så har du skrevet til 2 (eller flere?) forskellige
grupper, uden at du har lavet en opfølgning på disse. Dette gør at svar
i de enkelte grupper måske ikke bliver læst af alle, hvilket gør at dem
der hjælper dig måske vil stille de samme spørgsmål og svare dig de
samme ting. Dette er spild af tid for alle.

Læs denne, så du i fremtiden kan skrive korrekt til flere grupper:
http://usenet.dk/netikette/crosspost.html

http://usenet.dk/ er gennerelt et godt sted lige at læse, hvis man vil
opholdes sig i nyhedsgrupperne.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Blix

Dato : 21-09-04 14:22

undskyld men vidste ikke hvor jeg skulle skrive så prøvede de grupper der
indeholder de ting jeg spørger om

Fra : Anders Lund

Dato : 21-09-04 14:28

Blix wrote:
> undskyld men vidste ikke hvor jeg skulle skrive så prøvede de grupper der
> indeholder de ting jeg spørger om

Det er også i orden - og det er også menignen at man kan gøre dette. Man
kan jo ikke gøre alting fejlfrit fra starten af. :)

Så kan jeg også anbefale at læse
http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html som fortæller om hvordan du
bør svare på indlæg i grupperne.

Ja, det er måske en del at starte med, men hvis alle følger disse
guidelines, så bliver det nemmere at læse grupperne.

Det hele skal jo ikke handle om "reglerne" på usenet og jeg har da også
svaret dig i Windows gruppen. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Blix

Dato : 21-09-04 14:24

undskyld har også skrevet i d.e.h.bundkort - d.e.s.ms-windows

Fra : Kim

Dato : 22-09-04 15:29

> [...]
> den store viden indenfor opsætning af bios, da nogle kloge folk jeg kender

Det lyder som et varmeproblem. Prøv at kører med siderne taget af dit
kabinet, og se om ikke det hjælper. Det er ikke kun din CPU der kan få det
for varmt, grafikkortet kan også lave de numre når det bliver for varmt.

Kim