fejl udskrift fra Canon printer
Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 13:28

Hej

Jeg har fået en printer af en kammerat som ikke har brugt den i et stykke
tid, jeg har købt nye patroner farve og sort men når jeg vil udskrive et
billede fks. en hund der sidder på en græsplæne er det hele næsten gult og
meget stribet "lodret" prøver at scanne det ind og sende det til dk.binaer.

Printer Canon i470D
OS: XP og Linux

MVH
Futte

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 15:01

> [...]
> billede fks. en hund der sidder på en græsplæne er det hele næsten gult og
> meget stribet "lodret" prøver at scanne det ind og sende det til

Du skal rense dysserne i printeren.

Det kan også godt være at printerhoved er slidt.

Den software der fulgte med printeren må have et program der kan rense
dysserne.

Kim Michael Larsen

mail : kimila snabel a mail dot dk

Fra : Ukendt

Dato : 30-10-04 15:47

har renset dem med programmet og selve hovedet
men ved ikke om der er noget man skal gøre på selve printeren der jo et
display, har ikke manualen der til