Lyd problemer
Fra : jra

Dato : 25-10-04 23:03

Hej NG,

Jeg har et lyd problem som jeg itv ikke har fundet nogen løsning på:

Jeg kan kun afspille lyd (mp3, wav etc) via Windows Media Player. Anvender
jeg andre playere kommer der ingen lyd overhovedet.

Afspiller jeg derimod en DVD så er der lyd på både PowerDVD, Nero Showtime
og Windows Media player.

Sjovt nok kommer der heller ingen lyd jeg aktiverer Windows Default sound
scheme.

Jeg har nu været alle instillinger igennem flere gange ud at jeg kan finde
noget der himmelråbende indikerer konfigurationsfejl.

Jeg har ikke kunnet finde nogen hjælp på web´en så jeg håber at nogen af jer
har de vise sten (ud over at foreslå en reinstallation).

mvh
Jan

Fra : Glenn Larsen

Dato : 27-10-04 20:43

ja

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-10-04 12:14

Glenn Larsen wrote:

> ja

Hvad svarer du på?

Se her og bliv klogere, for din egen og vores skyld:

Jesper G. Poulsen

Fra : Glenn Larsen

Dato : 27-10-04 20:44

Har du onboard lyd?

- hvis ja, prøv og se om du har fravalgt Onboard lyd, i din bios.