FM-transmitter til MP3 afspiller
Fra : Magnus Alkil

Dato : 21-10-04 16:02

HVordan og hvor kan jeg købe en FM transmitter til min MP3 afspiller på
nettet ( dvs. indenfor EUs grænser ). Kunne godt tænke mig at kunne høre mp3
i bilen ( jeg har ikke bånd eller Cd afspiller )

Magnus -

Fra : Brian Lund

Dato : 21-10-04 16:35

> [...]
mp3
> i bilen ( jeg har ikke bånd eller Cd afspiller )

Hvis du kan svinge en loddekolbe, og du kan nøjes med mono, så kan du selv
bygge en for under 100 kr!

Hos www.el-supply.dk har de feks. varenr: SK1001

Brian

Fra : Coach [4130]

Dato : 21-10-04 16:35

"Magnus Alkil" <rein1@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mp3
> i bilen ( jeg har ikke bånd eller Cd afspiller )

http://pcmediastore.co.uk/shop/product_info.php?products_id=67 har den.
Du kan også få den i Danmark, kan bare ikke huske hvor.

36£ måtte jeg slippe incl. porto.
Betaling via PayPal
Nemt og smertefri levering inden for 3 dage.

Men,men....den er ikke pengene værd.

Der er slet ingen "power" i den.
Du skal slå RDS fra på din radio...ellers skifter den kanal hele tiden.
Hvis du har "powered" antenne virker den ikke ordentlig.
Den svinger meget i lydstyrke og der er en del støj.

Prøv hellere om de her laver en løsning til din bil.
http://www.connects2.com/
under CD/MD/MP3 Adapters...kig i pdf filen og se om de laver noget der kan
bruges.

Jeg har hørt sådan en siddende i en BMW og den lyder altså ret godt.
Den virker selvfølgelig kun til "InDash" Auto radio systemer

Hvis du har spørgsmål til dem, svarer de inden for et par dage.

Mvh
Bri@n

Fra : Coach [4130]

Dato : 21-10-04 16:39

"Coach [4130]" <coach[fjern]@[dette]lite.danmark> skrev i en meddelelse

> [...]
> Den virker selvfølgelig kun til "InDash" Auto radio systemer
>
> Hvis du har spørgsmål til dem, svarer de inden for et par dage.

Kig forresten under forhandlere

Der er netop kommet en dansk forhandler

Jeg kender ikke priserne

mvh
Bri@n

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 19:42

T.hansen har en fm modulator til fornuftige penge.

http://www.thansen.dk/product.asp?c=323640911&n=1200267219&pn=1221435821

VH Henrik